Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Outroen på Jaktens tid, Tomhet och Tystnad Harska tar av noe sinnsykt når du kommer noen minutter uti! Det er happy-sang det. Agathodaimon -> Cellos For the Insatiable, sier jeg bare. Den tar av, den Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nigtwish er bare sørgelig dårlig gjennomført. Gluecifer er glade de, Automatic Thrill-albumet deres er veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nigtwish er bare sørgelig dårlig gjennomført. Gluecifer er glade de, Automatic Thrill-albumet deres er veldig hyggelig. Gluecifer? Jaja, nå har jeg hørt det også :!: Er det noe som er virkelig dårlig gjennomført, så er det dem! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Isj slutt å krangle nå da (Er enig med deg KaYcH ) Span er vel litt samme type som Gluecifer.. De er bra glad musikk! Turdus Musicus Glad-skrike-punk så det holder! Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Span er vel litt samme type som Gluecifer..De er bra glad musikk! Jeg har ikke noe særlig imot Span. De er ok. (selv om jeg_generelt_hater slik musikk ) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hoo-ah! Gladmusikk er: -Knutsen og Ludviksen -Strokes, i allefall noen sanger ("12:51" for eksempel) -Klassisk musikk, f.eks. "Pachelbels Canon in D" eller "William Tell overture" -Blues! Tune in på Hovig's Hangar på radioen! -Turboneger har noen hyggelige sanger! -Supertramp med "Long way home" er meget koslig Sånn, kommer sikkert på mer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mykje Led Zeppelin er gla'musikk. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Guns n' roses Leonard Cohen Johnny Cash Red hot chili peppers Washington Tom Waits u2 depeche mode, noen få.. +++ Dette er skikkelig "just chillin' " musikk, skikkelig hyggelig. Endret 1. mars 2005 av H.kon Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Guns n' roses - Usj! "Chille" til det pjattet! *grøss*Leonard Cohen - Det er "chill" det Johnny Cash - Jau, men det er jo nesten litt for melankolsk Red hot chili peppers - Usj, det er jo ikke hyggelig i det hele tatt! Washington - Nåja Tom Waits - mer sovemusikk u2 - Happymusikk deluxe! Slik, nu har jeg gitt min subjektive mening av lista di, H.kon Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 "William Tell overture" Ja, noe så sinnsykt hyggelig. Klassisk er vanligvis veldig trasig og kjedelig, men denne og noen andre er virkelig hyggelige. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Klassisk er vanligvis veldig trasig og kjedelig, men denne og noen andre er virkelig hyggelige. Pachelbels Canon i D burde være "en av de andre" Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Klassisk er vanligvis veldig trasig og kjedelig, men denne og noen andre er virkelig hyggelige. Pachelbels Canon i D burde være "en av de andre" Nei uff, det får holde med Coolio See you when you get there, er jo også kjempe hyggelig Endret 1. mars 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Guns n' roses - Usj! "Chille" til det pjattet! *grøss*Leonard Cohen - Det er "chill" det Johnny Cash - Jau, men det er jo nesten litt for melankolsk Red hot chili peppers - Usj, det er jo ikke hyggelig i det hele tatt! Washington - Nåja Tom Waits - mer sovemusikk u2 - Happymusikk deluxe! Ehm, nei, guns n' roses er skikkelig hyggelig! Leonar Cohen, ja, det er helt ekstremt! Johnny cash, melankolsk? Hva er det? Et av Mr. Jenssen's superord? RHCP - hørselsfeil eller? Mongo.. Hør på scar tisue, den er hyggelig! Washington - rett å slett rolig;) Tom Waits - mye hyggelig musikk er sovemusikk u2 - feil sanger du har hørt på? Skal forresten legge på Coolio - See you when you get there Glemte selfølgelig mesteren Bob Marley, Mr. Jenssen, du har vell noe imot han også?? Endret 1. mars 2005 av H.kon Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hyggelig?`det må bli alt Mike Patton har laget det. *Mr.Bungle *Fantomas *Faith No More *Og solo albumet hannes. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Coolio - See you when you get there Som jeg er meget sikker på at er bydg på den nu godt nevnte "Pachebels kanon i d" Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Coolio - See you when you get there Som jeg er meget sikker på at er bydg på den nu godt nevnte "Pachebels kanon i d" Ja, coolio sin versjon er klart hyggeligere Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, klassisk er ikke hyggelig, det er coolio! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 En fin dose metal er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) En fin dose metal er ikke å forakte. Metal er kansje tøft, eller bra, men jeg vile ikke kalle det hyggelig, men selvfølgelig, går jo på hva vær person synes. For alt jeg vet er ikke du en særlig hyggelig person.. Endret 1. mars 2005 av H.kon Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) En fin dose metal er ikke å forakte. Metal er kansje tøft, eller bra, men jeg vile ikke kalle det hyggelig, men selvfølgelig, går jo på hva vær person synes. For alt jeg vet er ikke du en særlig hyggelig person Jeg er litt sær, da. Men jeg er ganske sjarmerende sier noen. EDIT: Metal er faktisk ganske så koselig. Opeth for eksempel. Endret 1. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå