RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, siden jeg lagde en negativ tråd må jeg lage en positiv (vise-versa).. Så hvilke sanger synes dere er hyggelige? Merk: Hyggelig, ikke bra/tøft/osv. Nå, senest i dag hørte jeg en spesielt hyggelig sang på winamp'en. Blur - Country House. Noe mer hyggelig skal en lete lenge etter. Ble faktisk glad for engangsskyld Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Michael Bublés versjon av Feeling Good er hyggelig. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Hm, begynner å ta litt av nå. What's wrong with you? Are you a gledesdreper? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eel's - Goddam Right It's A Beautiful Day Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 viss jeg vil ha hyggelig musikk så setter jeg på natasha bedingfield eller leonard cohen jeg..helst leonard cohen, minner meg om mamma og kan høre på everlong med foo fighters om at og om at og om at Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Syns The Smashing Pumpkins - Cupid De Locke er meget hyggelig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Samme som jeg har svart i alle de andre trådene om 'musikk som får deg til å føle blabla'.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Guns'n roses - blaze of glory Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nighwisssh Alt fra Nightwish er hyggelig ...og selvfølgelig alt fra Sirenia Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Nighwisssh Alt fra Nightwish er hyggelig ...og selvfølgelig alt fra Sirenia Nightwish? Det er jo trist Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hehe, men hver sin smak, selvom jeg er enig med lord_vivec9 Lenke til kommentar
Winters Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nighwisssh Alt fra Nightwish er hyggelig ...og selvfølgelig alt fra Sirenia Nightwish? Det er jo trist Mer tragisk egentlig. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nighwisssh Alt fra Nightwish er hyggelig ...og selvfølgelig alt fra Sirenia Nightwish? Det er jo trist Nope! Det er hyggelig! Agathodaimon er jo også forsåvidt hyggelig, men Nightwish og Sirenia er hyggeligere, og dessuten passer kanskje ikke Agathodaimon inn (selv om de er hyggelige). Therion er også hyggelig! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hehe, men hver sin smak, selvom jeg er enig med lord_vivec9 Green Day er ikke trist? Neivel, da er det vel mer tragisk, da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nighwisssh Eg liker Nightwish... men særlig gladmusikk er det _egentlig_ ikke da.. Uansett.. mange av faovrittdeppe sangene mine er også favoritter når eg er i godt humør.. erhh... eneste gladsangen eg kan komme på er Finntroll - Trollhammaren..: Hører vel egentlig ikke på noe særlig glad-melodiøse greier... Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nighwisssh Eg liker Nightwish... men særlig gladmusikk er det _egentlig_ ikke da.. Har du hørt alt av dem, da? De har en masse glade låter! Jeg mener, Finntroll er i hvert fall ikke noe gladere Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sier meg enig med TLZ, Finntroll - Trollhammaren er en skikkelig gladsang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 de har vel noe glad ja, godt mulig... Uansett, Trollhammaren er det mest up-beat glade sange eg noen gang har hørt..... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Outroen på Jaktens tid, Tomhet och Tystnad Harska tar av noe sinnsykt når du kommer noen minutter uti! Det er happy-sang det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå