Gå til innhold

Asus v9999 6800 eller Gainward 6600GT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Nok kverulering nå...

Jeg har både 6800GT og 6600GT... jeg tester selv.. leser ikke bare tester...

Og jeg ser at trådstarter presiserer i en "vennlig tone" at det er beste kortet inntil kr. 2200 som er "caset".

Da er det vel ikke mer å bråke om? Asus 6800-kortet er da det beste valget..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
grunnen til at han tar den tonen er fordi folk som deg "TL1000S" driver å villeder ved å prestere å si at 6600gt er like bra eller bedre en 6800. det er så utrolig feil å si noe sånt

Du mener at jeg villeder?

Har jeg skrevet at 6600GT er bedre enn 6800?

:hmm:

Det kan jeg ikke se...

Jeg misforstod trådstarter mht. om det var mest mulig ytelse kontra pris som var utgangspunkt. Der tok jeg altså feil... Det er ingen tvil om at 6800 er bedre enn 6600 nei...

Tror både du og trådstarter skal velge en noen annen tone her fremover... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Så hyggelig.. for deg..

Da synes jeg du skal kjøpe det Asus kortet...og slutte å spørre mer om noe du fint kan finne ut sjøl... Eller er det for mye forlangt..?

Velg en annen tone neste gang du ber om råd... :thumbdown:

Unnskyld, kan jeg be om unnskyldning? Skal sjerpe meg!

Så da skal jeg bare kjøpe 6800? tenker jeg gjør det nå med en gang...

Takk for alle svar.

Endret av Kissa4ever
Lenke til kommentar
grunnen til at han tar den tonen er fordi folk som deg "TL1000S" driver å villeder ved å prestere å si at 6600gt er like bra eller bedre en 6800. det er så utrolig feil å si noe sånt

Du mener at jeg villeder?

Har jeg skrevet at 6600GT er bedre enn 6800?

:hmm:

Det kan jeg ikke se...

Jeg misforstod trådstarter mht. om det var mest mulig ytelse kontra pris som var utgangspunkt. Der tok jeg altså feil... Det er ingen tvil om at 6800 er bedre enn 6600 nei...

Tror både du og trådstarter skal velge en noen annen tone her fremover... :thumbdown:

ja du villleder....og jeg tar den tonen som trengs for å få folk til å skjønne...men nå er vi ferdig med den saken...blir bare enda mer irritert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du er ferdig med saken?

Du blir enda mer irritert?

Les innleggene i kronologisk rekkefølge.. og kom så med ett bevis på hvor jeg har uttrykt at 6600GT er bedre enn 6800 (inkludert 6800LE.. som det *er* bedre enn).

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
som sagt, jeg er ferdig med saken. gidder ikke å bruke tid på å diskutere dette med deg.

Jo det gjør du jo når du svarer?

Men.. kan du dokumentere din påstand om at jeg villeder?

Ikke det nei....

PS.

Trådstarter har valgt det beste kortet utifra forutsetningne han ga (som jeg misforstod).. I tilleg har han svart i en ordentlig tone etterpå...

Når har du tenkt å følge opp?

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Du er ferdig med saken?

Les innleggene i kronologisk rekkefølge.. og kom så med ett bevis på hvor jeg har uttrykt at 6600GT er bedre enn 6800 (inkludert 6800LE.. som det *er* bedre enn).

På forhånd takk..

Jeg syns denne diskusjonen har sporet litt av men trådstarter har vel bestemt seg så det er jo noe.

Ville bare nevne at jeg ikke fikk inntrykk av at du på noe tidspunkt sa at 6600GT var bedre enn 6800 men heller at det var et bedre kjøp, altså ytelse vs pris. Virker som noen er litt "etter deg". ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du er ferdig med saken?

På forhånd takk..

Jeg syns denne diskusjonen har sporet litt av men trådstarter har vel bestemt seg så det er jo noe.

Ville bare nevne at jeg ikke fikk inntrykk av at du på noe tidspunkt sa at 6600GT var bedre enn 6800 men heller at det var et bedre kjøp, altså ytelse vs pris. Virker som noen er litt "etter deg". ;)

Kan se slik ut ja...men det er greit det..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...