uberhenrik Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg har dette hovedkortet Msi master-L og etter å ha lest denne "testen" av en semptron cpu så fikk jeg lyst til å kjøpe en selv xbit labs men spørsmålet er om dette hovedkortet støtter en socket a semptron 3100+ cpu. noen som vet det? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ser ut som hovedkortet ditt er eit socket A hovedkort. Den cpu'en som du har linka til er til socket 754. Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 åja:p så ikke det men socet a versonene av semptron da, passer de til dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 de vil passe ja, men det blir vel ikke helt det samme. Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 det at den passe4r vet jeg jo:P men om den er komptabel med hovedkortet er den annen ting:P noen som vet om dette hoved kortet Støtter semptron og ikke minst en ellerannen form for multiprossessor støtte, eventuelt med en bios oppgradering Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Står på CPU guiden der at den ikke takler sempron og kun XP i single CPU. Du må ha gode gamle Athlon eller MP for dual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå