Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spiller dere på easy dere og eller ? jeg hadde klart medium lett hvis det ikke var for at jeg får så mye penalties hele tida.. unauthorized use of deadly force eller no dritt.. mister jo 30-40 poeng hele tida :roll: hvorfor får jeg det? Og ja jeg skyter kun de som har gunner på seg.

 

Det er jo et bra spill generelt, så koser meg jeg. Ganske fin grafikk også.

 

Men synes AI'n på team-matesene kunne vært bedre. De blir litt for dumme inni mellom.

 

Æsj bare 13 mission ..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
spiller dere på easy dere og eller ? jeg hadde klart medium lett hvis det ikke var for at jeg får så mye penalties hele tida.. unauthorized use of deadly force eller no dritt.. mister jo 30-40 poeng hele tida :roll: hvorfor får jeg det? Og ja jeg skyter kun de som har gunner på seg.

 

Det er jo et bra spill generelt, så koser meg jeg. Ganske fin grafikk også.

 

Men synes AI'n på team-matesene kunne vært bedre. De blir litt for dumme inni mellom.

 

Æsj bare 13 mission ..

Du har ikke lov å skyte dem før du har ropt og gaula til dem eller de prøver å skyte deg.

 

Jeg spilte gjennom hele på nest vanskeligste. var vel 75% man måtte ha. vanskelig, men ok

Lenke til kommentar
spiller dere på easy dere og eller ? jeg hadde klart medium lett hvis det ikke var for at jeg får så mye penalties hele tida.. unauthorized use of deadly force eller no dritt.. mister jo 30-40 poeng hele tida :roll: hvorfor får jeg det? Og ja jeg skyter kun de som har gunner på seg.

 

Det er jo et bra spill generelt, så koser meg jeg. Ganske fin grafikk også.

 

Men synes AI'n på team-matesene kunne vært bedre. De blir litt for dumme inni mellom.

 

Æsj bare 13 mission ..

Det nytter ikke å skyte bare fienden har våpen. De må sikte på deg eller skyte mot deg før du ikke mister poeng ved å skyte de.

Lenke til kommentar
Still, er det noen som ha tips til strategier på diamanthandlerbanen?

Bruk door-wedge flittig :thumbup:

 

wedge den døra som er rett foran deg, gå inn til venstre og lukk og wedge den etter deg - så klarerer du hele første-etasjen, lar blue/red team dekke trappa, og tar det andre teamet med deg ned - der bruker du gas mye :yes:

 

 

EDIT: hakke klart den selv, enda - men tror det er no bugs :hmm:

Tok den med over 60 poeng, og neste gang jeg starta spillet hadde jeg enda ikke klart den - prøvde en gang på easy og klarte det, neste gang jeg starta var den fortsatt ikke klart :no:

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

men makan da.. Man kan å vente til de har sikta på deg eller iverstefall før de har begynt å skyte deg hele tiden, plutselig så skyter de vilt og dreper meg og team-mates'a mine. Det er jo livsfarlig å drive sånn.

 

De som har våpen for en kule i pannebrasken, ferdig med det. jævla terrorist faen :D

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk har så mye problemer med diamant-brettet!

Joda, det var vasneklig, men jeg satt aldri virkelig fast der.

Jeg spiller på hard , men bare litt ut i spillet, taper jeg myye med det, og setter det ned til normal.

Klarer jeg ikke det - ja, så prøver jeg igjen! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
men makan da.. Man kan å vente til de har sikta på deg eller iverstefall før de har begynt å skyte deg hele tiden, plutselig så skyter de vilt og dreper meg og team-mates'a mine. Det er jo livsfarlig å drive sånn.

Hehe, det er livsfarlig å være SWAT i virkeligheten også ;)

 

Selv spiller jeg på Hard, og det er jæklig vanskelig. Det ekke lovninger for hvor lenge jeg har slitt på 4 brett. Mangler alltid 1-10 poeng. Alltid noe som går gærnt. Men jeg digger spillet så prøver gjerne igjen. Forresten så var gamer.no altfor kritiske i omtalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...