Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

SWAT 4 er gøy, men hvorfor så forferdelig få oppdrag? To dager og man er igjennom alle, hva gjør man da?

Du kan prøve å slå din egen score-rekord, eller du kan gå inn i hvert enkelt mission's config (i hovedmenyen) og endre antall fiender/gisler, og du kan endre moral på dem.

Det som er kult med å gjøre dette, er at du kan ikke bare velge at det skal være 10 fiender, men du kan velge et minimum-antall og et max-antall! (feks: Min.5 max. 25).

Da vet du aldri hvor raskt du kan bli ferdig med et oppdrag!

 

Og så har du jo selvfølgelig alle de fine multiplayer modusene. Evige timer med kos! :)

 

BTW: Noen som blir med å spille, eller? Sette opp coop-server elns? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=15/04/2005 : 17:07] Jeg gjentar: Er det noen so har mulighet for å sette opp en server? (helst COOP)

Eller i det minste; Er det noen som blir med å spille SWAT4 - Nå?

kan godt spille med deg om et par dager da jeg får Swat4 i postkassa...

 

har bare "test" versionen av spillet for å teste det (som sagt, har bestilt deg å :thumbup: )

 

så jeg kan bare spille på ****** servers til da ;)

Lenke til kommentar
[iC,15/04/2005 : 17:07] Jeg gjentar: Er det noen so har mulighet for å sette opp en server? (helst COOP)

Eller i det minste; Er det noen som blir med å spille SWAT4 - Nå?

Kan spille neste uke..

 

Btw, krever Swat 4 rask internett, eller holder det med ISDN som med f.eks. CS?

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
[iC,15/04/2005 : 17:07] Jeg gjentar: Er det noen so har mulighet for å sette opp en server? (helst COOP)

Eller i det minste; Er det noen som blir med å spille SWAT4 - Nå?

Kan spille neste uke..

 

Btw, krever Swat 4 rask internett, eller holder det med ISDN som med f.eks. CS?

Vel, ISDN fungerer alltids, men det er anbefalt å heller ha ADSL.

Jeg har ikke prøvd med ISDN, og jeg har 2mbit, men jeg kan ikke skjønne at det skulle være ekkelt å spille det med vanlig ISDN.

 

BTW: FY FAEN! Jeg spilte COOP i sta med noen folk jeg ble ganske godt kjent med (svensker og en finne).

SATAN det var rått! Og med mine mange år med "combat experience" ( :p ), fikk jeg selvfølgelig lede dem.

Agh så konge det var! FYYYYY FLATE! (flate=teit ord, men jeg vil ikke banne for mye)

Har aldri hatt et sånn adrenalin-kick!

 

Hele greia er bare genial!

Men jeg tror hovedingrediensen for at man skal like slike spill i MP, er at man er heldig med å finne "server-kamerater", og ikke disse "n00bLOlSTFU"-folka.

Ble kjent med disse folka, og de gjorde ganske mye av det jeg sa (mirror, cover, flash, osv).

Da blir bare alt så jævlig bra! (ikke fordi man dikterer dem, men fordi man får til et supert lagarbeid)

 

Klarer ikke å forklare det helt, for jeg er så rystet over hvor KONGE dette var! :w00t::w00t::w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=15/04/2005 : 19:50]
[iC,15/04/2005 : 17:07] Jeg gjentar: Er det noen so har mulighet for å sette opp en server? (helst COOP)

Eller i det minste; Er det noen som blir med å spille SWAT4 - Nå?

Kan spille neste uke..

 

Btw, krever Swat 4 rask internett, eller holder det med ISDN som med f.eks. CS?

Vel, ISDN fungerer alltids, men det er anbefalt å heller ha ADSL.

Jeg har ikke prøvd med ISDN, og jeg har 2mbit, men jeg kan ikke skjønne at det skulle være ekkelt å spille det med vanlig ISDN.

 

BTW: FY FAEN! Jeg spilte COOP i sta med noen folk jeg ble ganske godt kjent med (svensker og en finne).

SATAN det var rått! Og med mine mange år med "combat experience" ( :p ), fikk jeg selvfølgelig lede dem.

Agh så konge det var! FYYYYY FLATE! (flate=teit ord, men jeg vil ikke banne for mye)

Har aldri hatt et sånn adrenalin-kick!

 

Hele greia er bare genial!

Men jeg tror hovedingrediensen for at man skal like slike spill i MP, er at man er heldig med å finne "server-kamerater", og ikke disse "n00bLOlSTFU"-folka.

Ble kjent med disse folka, og de gjorde ganske mye av det jeg sa (mirror, cover, flash, osv).

Da blir bare alt så jævlig bra! (ikke fordi man dikterer dem, men fordi man får til et supert lagarbeid)

 

Klarer ikke å forklare det helt, for jeg er så rystet over hvor KONGE dette var! :w00t::w00t::w00t:

nice :D må få bli meg jeg å :D får swat4 forhåpentligvis mandag :thumbup:

Lenke til kommentar
har låst opp uzi med demper, ak og .357 revolver..

låst opp ? hva mener du ? i en .ini fil elns? eller etter du har klart hele spillet osv ?

 

hvis i .ini.. hvordan?

 

edit: leif

ganske enkelt, gå inn i swatecuipment.ini. scroll ned til du ser det står om de forskjellige våpene. der er den en linje som står på m4'n og de andre står noe om ALL ette eller annet, så går du til de som man bare har i multi, der står det en linje som har MP_only eller noe i seg, da tar du den mp_only linja å bytter ut med den som står på de våpene man alt har.

 

det er bare de det går på. sjekka om det var mulig å bruke de våpene som finden har, men de mangler første person's våpen model..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...