Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

tar cdon postoppkrav ? ser at de er utsolgt nå :(

 

verken elkjøp eller lefdal hadde det :cry:

Ja, det tar de.

Man betaler 29kr i frakt, og ingen ting ekstra for oppkrav. To dager etter at spillet er blitt sendt fra CDON, ligger det i postkassa di. :)

 

Jeg har fått det i dag, jeg også. MEN fattern henta posten rett før han dro på jobb, så nå ligger spillet mitt i bilen hans, og der blir det liggende til kl. 23.00 i kveld! *banne* :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leste litt på cdon.. tror jeg skal bestille swat4 og D3: RoE derfra.. men så står det ved alle spillene:

 

OBS! Dersom ikke annet er oppgitt, selger vi den svenske utgaven (spill og manual er på svensk/engelsk).

 

Betyr det at spillet kommer med svensk manual og svensk spill????? eller engelsk spil...........?

Lenke til kommentar
hvor lang tider bruker cdson å sende det ut til du få den i postkassa?

 

p.. får du den i postkassa eller må du hente den på postkontoret?.. aldri fått et spill i postkassa før... må være artig :D latskapen ruler :p trykker en knapp der det står kjøp. så gå noen trinn og hente den :p

Om du bestiller spillet på ettermiddagen, blir det sendt dagen etter.

CDON sender rett til postkassa (med mindre pakken er for stor).

Lenke til kommentar
[iC' date=13/04/2005 : 00:21]
hvor lang tider bruker cdson å sende det ut til du få den i postkassa?

 

p.. får du den i postkassa eller må du hente den på postkontoret?.. aldri fått et spill i postkassa før... må være artig  :D  latskapen ruler :p trykker en knapp der det står kjøp. så gå noen trinn og hente den  :p

Om du bestiller spillet på ettermiddagen, blir det sendt dagen etter.

CDON sender rett til postkassa (med mindre pakken er for stor).

hva med 2 spill? blir det for stort? vil teste latskapens herre :p (ved å få den i postkassa :p )

Lenke til kommentar
[iC' date=13/04/2005 : 19:59]
hva med 2 spill? blir det for stort? vil teste latskapens herre :p (ved å få den i postkassa :p )

trur nok at det skal gå.

Det går fint. Har bestilt opptil 3 filmer samtidig og de fikk godt plass i postkassa. :)

ok. nice.. :D må bare vente til de får inn nye kopier av det.. håper ikke det tar alt for lang tid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...