Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

nå er det ikke flere dager før releasen, den kom faen meg ikke i dag heller, er veldig glad jeg kjøpte the punisher i går så jeg har noe å gjøre denne helga..

Det kom faktisk ikke her heller, men det har Posten skyld i, og ikke CDon. Spillet ble sendt for 2 dager siden, og burde det vært her i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter noe sinnsykt med DuPlesis Diamonds-oppdraget. Noen her som også mener det er vanskelig?

Hehehe.. blei ferdig med det i stad. Egentlig ikke så vanskelig om en bare vet veien en bør gå. Pluss litt flaks (*host* AI *host*). Oppsett: Stort sett bare mp5 og auto-shotguns. Husker veien jeg gikk sabla godt nå, spilte vel igjennom det ti ganger. Om en ikke har brukt wand på alle rom, så er det en god ide å gjøre det her. Fiendene bruker armor-vests, så bruk FMJ-kuler (går gjennom vester).

 

Start nede. Gå til døra til venstre. Neste dør og gass (her er det nesten alltid en eller to fiender og 2-3 hostages.) Så tar du døra som er rett ovenfor den døra du kom fra. I det rommet er det veldig sjeldent fiender, men vil anbefale deg å åpne døra selv og gå inn (du ser ikke fienden med wand der). Neste dør, så wander du. Som regel to hostages der. Storm. Kikk opp trappa i tilfelle det skulle stå en kar der. Så går du inn den dobbeldøra og rensker opp det første rommet du kommer til. Gå tilbake og ned trappa mot hvelvet. Der inne er det TRANGT, så bruk litt smoke og skrik "police" (stå helst ved hvelvdøra og kikk på skrått innover). Da dukker dem som regel opp en gubbe eller to. Be AI'en smoke og storme. Masse hostages og til sammen 2-3 fiender. Husk at AI'en er dårlig på nærkontakt! Gå opp to etasjer. Ta døra til venstre for deg og clear. Når du kommer inn ditt, så tar du døra som er til venstre igjen. Da kommer du til inngangspartiet. På andre sida av det rommet har du en dobbeldør og en dør som mest sannsynlig er åpen. Wedge den dobbeldøra, slik at ingen kan komme bak deg. Gå inn den lille døra, og vær på vakt. Velg den første døra til venstre og clear den. Så neste, og gå over gangen og samme prosedyren.

 

Blei veldig kort og overfladisk, men dette er kanskje den minst risikable ruten du kan velge. Fiender møter en på, men det gjelder å velge den ruten som passer en selv best.

Lenke til kommentar
nå er det ikke flere dager før releasen, den kom faen meg ikke i dag heller, er veldig glad jeg kjøpte the punisher i går så jeg har noe å gjøre denne helga..

Det kom faktisk ikke her heller, men det har Posten skyld i, og ikke CDon. Spillet ble sendt for 2 dager siden, og burde det vært her i dag.

Samme her også, kom ikke i dag.

Snodig, men som sagt skal ikke CDON ha skylden for dette.

Lenke til kommentar
[iC' date=09/04/2005 : 22:03]
nå er det ikke flere dager før releasen, den kom faen meg ikke i dag heller, er veldig glad jeg kjøpte the punisher i går så jeg har noe å gjøre denne helga..

Det kom faktisk ikke her heller, men det har Posten skyld i, og ikke CDon. Spillet ble sendt for 2 dager siden, og burde det vært her i dag.

Samme her også, kom ikke i dag.

Snodig, men som sagt skal ikke CDON ha skylden for dette.

Høres rart ut. Tviler på at Posten er like treig over hele Norge. Normalt tar det 2 dager, så kan det ha noe med å gjøre at CDon.com postet spillene sent på dagen?

Lenke til kommentar

Kan noen hjelpe meg litt på det creepy 2-brettet?

 

Jeg har fullført alle oppdragene bortsett fra "rescue civilians", der står det "in progress". Jeg har rapportert om alle personene, bortsett fra hu gamle vrange dama. Jeg klarer ikke å arrestere henne, rapportere om henne og hu hører ikke på en dritt av hva jeg sier.

 

Er det noe jeg gjør åpenbart feil eller er det en bug som er ute å går?

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg litt på det creepy 2-brettet?

 

Jeg har fullført alle oppdragene bortsett fra "rescue civilians", der står det "in progress". Jeg har rapportert om alle personene, bortsett fra hu gamle vrange dama. Jeg klarer ikke å arrestere henne, rapportere om henne og hu hører ikke på en dritt av hva jeg sier.

 

Er det noe jeg gjør åpenbart feil eller er det en bug som er ute å går?

Skyt henne i beinet, bruk strømpistolen osv.. Det er ikke alle som hører på hva en sier til dem.

Lenke til kommentar
Jeg har lagt merke til en ganske "kristisk" feil i Swat 4 demoen, og den går ut på at lagkameratene dine av og til skyter gisslene til døde hvis de nekter å samarbeide, og ikke med uhell. Andre som har lagt merke til dette? Er dette fjernet i den fulle versonen?

eg har aldri merka noke til den feilen (verken i demoen eller fullversjonen).

Lenke til kommentar
Hmm.. har skutt henne i beinet men hu bare stakk av. Så jeg ble aggresiv og drepte henne. Men får teste ut tazeren.

Med pepperspray så gir de fleste opp ;)

Bare bruk peppersprayen, eller det fine våpenet som skyter pepper, eller noe sånt.

Den banen var foresten veldig ekkel syns jeg, når du har reddet dama fra det hullet så kommer det musikk som gjør det mye skumlere :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...