Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde egentlig tenkt å komme med en slags "omtale" av spillet, men jeg orker ikke (så mye positivt å skrive!), men jeg kan bare si at spillet er K.O.N.G.E!

DETTE er hva jeg kaller en EKTE Team-shooter! DETTE er en verdig konkurrent for Rainbow Six!

Nå har jeg enda ikke fått prøvd Multiplayer, men singleplayer delen er temmelig lik selve Singleplayer demoen, så om du vil vite hvordan spilelt er, så laster du ned demoen, og prøver å spille det selv.

 

Som jeg sa, spillet ganske likt demoen, men det er ikke nødvendig vis negativt!

Spillet er litt ensformig, med mye gang-gåing, men på en eller annen måte har utvikleren klart å gjøre alt 110% intenst, og det er hele tiden action, med roping, skyting, og kuler som fyker alle veier mens du arresterer en eller annen feiging.

 

Jeg har ikke enda gått igjennom spillet, men Gamespy's omtale sier at det er 14 oppdrag. Jeg har gjort 4 nå.

SYKT bra så langt!

 

Noe av det eneste jeg savner, er planlegging før oppdragene. Skulle ønske man kunne studere kart mer, og liksom "planlegge" rutene til laget.

Du får jo høre info, og du får se flere bilder, men du får liksom ikke ta del i selve planlegginga!

 

Noe annet er det som flere nevnte når de prøvde demoen, at det er mange ting som "står fast" når man skyter dem (bøtter, lamper, bøker, etc.).

Skulle ønske at det var litt mer som CSS, at alt kan "beveges".

Men det er faktisk mer fysikk i selve spillet enn i demoen, later det til. Det er jo et pluss.

 

Og jeg går ut ifra at COOP modusen er morsomst på LAN, eller når man spiller med folk man kjenner over nett, og snakker med programmer som VT og Teamspeak.

Som sagt har jeg ikke prøvd det enda, så jeg kan ikke uttale meg om det, men ifølge Gamespy's omtale, er det vanskelig å spille COOP, fordi det kreves et enormt lagarbeid, ellers blir bare laget meiet ned.

 

Men jeg skal se om jeg får prøve selve multiplayer-biten nå de nærmeste timene.

Men tror dere at det er noen folk inne da? Når kom spillet til USA?

 

Forøvrig skjønner jeg ikke helt aldersgrensen. 18 år er jo egentlig _litt_ å ta i.

Spillet har jo en del banning ("It's the fucking cops!", "Die, fuckers!", osv), men selve spillet er ikke så voldelig. Man ser ikke skuddsår på kroppene til folk, og det spruter liksom ikke bold på vegger, etc. (har i allefall ikke sett noe)

Spillet i seg selv går jo tross alt ut på å UNGÅ å drepe dem, og heller arrestere dem! :)

 

EDIT: Oj, der ble det visst en liten omtale like vel (lot bare fingrene løpe). :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Yihaa, dette ser jo bra ut. Gleder meg til å høre hva dere syns om det.

 

Btw, MeTa][iC, fant du det bildet på nettet eller er det redigert? :p

fant det ikke på nett.

Har ikke redigert det.

Har simpelthen tatt bilde av et cover, hvor jeg hadde skrevet ut SWAT4 boksbildet i høy kvalitet, og stappet det inn i coveret.

Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=05/04/2005 : 18:18]
Yihaa, dette ser jo bra ut. Gleder meg til å høre hva dere syns om det.

 

Btw, MeTa][iC, fant du det bildet på nettet eller er det redigert? :p

fant det ikke på nett.

Har ikke redigert det.

Har simpelthen tatt bilde av et cover, hvor jeg hadde skrevet ut SWAT4 boksbildet i høy kvalitet, og stappet det inn i coveret.

Enkelt og greit. :)

Ok, tenkte jo at det var mulig, men det var jo veldig god kvalitet på det coveret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...