Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Dunno. Det er så lenge siden jeg spilte SWAT3 sist, og jeg fikk aldri satt meg inn i det.

Men dette med AIen i SWAT4 tror jeg er en bug, altså det at den er så ustabil.

Fordi noen ganger er AIen liksom noe av det beste jeg har sett, mens andre ganger er det som å spille på lag med en tre kjepp.

Håper på en oppklarende patch snart. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Multiplayer er 10 ganger bedre enn singleplayer. Lagde en tråd angående servere og hvem som spiller hvor, men det var visst ingen som likte den ideen.

Det kommer HEEEELT an på spillerne.

 

Spiller du på servere hvor folk faktisk oppfører seg, og "utnevner" den ene til leder (ofte den som er flinkest), og alle hører på hverandre, blir det SYKT bra.

 

MEN om du spiller på en server hvor spillerne åpner opp ei dør når du bruker "speil" under den, og hvor folk skyter lagkameratene med taser og Non-lethal hagle fordi det er så "morsomt", da tar gleden fort en kjapp sving.

 

Heldig vis er det få servere (med god ping) som faktisk har slike idiotiske spillere. :)

Lenke til kommentar

Jeg traff nettopp på en slik server. Var ganske underholdene, men ikke så veldig gøy. Vi skulle laget vår egen co-op server og gjerne avtalt faste tider man spilte sammen på. Det hadde vært gøy det.

 

Hvordan er forresten bruken av noen form for teamspeak på swat serverene? Jeg virderer nemlig å skaffe meg mic til slike spill. Blir det mye kjekkere å spille da?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en annen kar som jeg møtte på en eller annen server. Han sa at han hadde en VT channel, så jeg starta opp der, og vi spilte sammen ei god stund.

Vi snakka engelsk ei god stund før jeg spurte hvilket land han var fra - Svaret var Norge. :)

 

Fint å bruke VT og TS til SWAT4, og jeg synes det er helt patetisk at det ikke finnes en innebygget mulighet for bruk av mic.

SWAT4 er 99% taktisk, så hvorfor tenkte ikke dere dumme utviklere på det?! :huh:

Lenke til kommentar

Heldigvis er de beste rundene hvor det er rundt 8 til 12 spillere. Det gir mindre rom for å finne slike utskudd som du nevner der. Har sett det skje EN gang på swat, og det var vanvittig irriterende. Blir kjedelig i lengda å bli tasered ved respawnpunktet hele tida...

 

Men men, hvis det organiseres noe er jo det enkelt å gjennomføre. Man trenger ikke så mange for å sette opp et spill, og tror ikke det krever rare båndbredda heller da man trenger så få deltakere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...