Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg payer gjerne litt mer for å unngå "Faen, spillet har ikke kommet idag heller. Nå må jeg pusse frimerkesamlingen i en dag til!" opplevelsen...

 

Har forresten kommet til garasjen. AI'en funker fint syns jeg, selv om den feiler innimellom. Men jeg godtar det. Til en viss grad...

Ja, jeg synes at den kunne vært bedre jeg og.

 

Opplever ofte at team-mates'a løper inn i et rom også sitter det en terrorist bak døra og skyter på dem, så bruker de 5 sekunder på å snu seg å begynne å skyte på han. Blir for dumt.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det hadde vært bedre med enten en værre, eller bedre AI enn det er nå.

Fordi AIen vi har i SWAT4 nå til dags er så fobanna ustabil!

Hadde den vært fast dårlig, eller fast bra, ville du hele tiden klare å se for deg, og du kunne forvente hva folka dine kom til å gjøre om du hadde åpnet en dør, men det kan du ikke med denne AIen!

Den er så ustabil at man aldri helt kan stole på hva NPC-vennene dine gjør!

Lenke til kommentar

Ikke nødvendig vis. Det kan godt hende at de har merket spillet som "sendt", men samtidig "glemt" å sende det.

Faktisk var det slik med en DVD-spiller med Surround anlegg jeg skulle få i konfirmasjonsgave.

Komplett hadde merket den som "sendt", men de hadde ikke sendt den, så fattern sendte en mail til dem, dagen før konfirmasjonen og spurte om hvor det ble av spilleren.

Da de forklarte det til han, klikka han ( :p ), og sendte dem en _lite_ vennlig mail tilbake (hva det sto i den, vet jeg ikke), og på mirakuløst vis fikk vi spilleren samme dag som konfirmasjonen var. :)

 

Det kan hende at posten har skylden her, men uansett "skal" CDON sende deg en ny kopi. Du har jo tross alt betalt for det! :)

Lenke til kommentar
[iC,23/04/2005 : 01:38] Ingen som sier at posten er treg (selv om at de er det).

Det er absolutt ikke noen hemmelighet at enkelte mennesker i posten (over alt i verden) er temmelig klåfingret og nysgjerrig.

hmm.. mener du at de har tatt spillet ? :hmm:

Jepp. Noen folk gjør slikt. Hvis ikke har det blitt "rotet bort", men det er jo egentlig det samme.

Om da ikke det er CDON som har tulla.

Lenke til kommentar
[iC' date=23/04/2005 : 12:10]
[iC,23/04/2005 : 01:38] Ingen som sier at posten er treg (selv om at de er det).

Det er absolutt ikke noen hemmelighet at enkelte mennesker i posten (over alt i verden) er temmelig klåfingret og nysgjerrig.

hmm.. mener du at de har tatt spillet ? :hmm:

Jepp. Noen folk gjør slikt. Hvis ikke har det blitt "rotet bort", men det er jo egentlig det samme.

Om da ikke det er CDON som har tulla.

men har de på posten info om hva det er i pakken da ? får de ikke spillet inpakket i "posen" som jeg fikk? skal jo ikke klare og se hva som er inni da.... med mindre de bare tar en tilfeldig pakke og legger i lomma....

Lenke til kommentar
[iC,23/04/2005 : 12:10]
[iC,23/04/2005 : 01:38] Ingen som sier at posten er treg (selv om at de er det).

Det er absolutt ikke noen hemmelighet at enkelte mennesker i posten (over alt i verden) er temmelig klåfingret og nysgjerrig.

hmm.. mener du at de har tatt spillet ? :hmm:

Jepp. Noen folk gjør slikt. Hvis ikke har det blitt "rotet bort", men det er jo egentlig det samme.

Om da ikke det er CDON som har tulla.

men har de på posten info om hva det er i pakken da ? får de ikke spillet inpakket i "posen" som jeg fikk? skal jo ikke klare og se hva som er inni da.... med mindre de bare tar en tilfeldig pakke og legger i lomma....

Noen klarer det på en eller annen måte.

Siden jeg ikke stjeler pakker, og faktisk ikke jobber i posten heller, så vet jeg ikke.

Men det er et faktum at ting og tang blir stjålet i posten, dog Norge ikke er det værste landet.

 

BTW: Det står CDON på pakken, så en/et film/CD/spill må det jo være. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...