Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er SWAT4 komme  :w00t:  :w00t:

Jeg må være synsk. :p

 

EDIT:

@Campari: joa.. men når de ikke har spillet i butikkene så har man ikke så mange valg

Nettopp! Det er billigere å kjøpe det fra CDON (ikke alltid, men i dette tilfellet), og man får det før, eller på samme tid som at det kommer i de fleste butikkene. (Elkjøp ++ er jo ikke akkurat kjent for å ha verdens beste service, eller verdens smarteste folk ansatt :p ).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=19/04/2005 : 19:36]
Da er SWAT4 komme  :w00t:  :w00t:

Jeg må være synsk. :p

 

EDIT:

@Campari: joa.. men når de ikke har spillet i butikkene så har man ikke så mange valg

Nettopp! Det er billigere å kjøpe det fra CDON (ikke alltid, men i dette tilfellet), og man får det før, eller på samme tid som at det kommer i de fleste butikkene. (Elkjøp ++ er jo ikke akkurat kjent for å ha verdens beste service, eller verdens smarteste folk ansatt :p ).

jepp. :w00t:

 

for å stille deg et OT spm.. bestilte X800XT PE fra mpx i dag.. tar 1-3 dager før jeg får den i følge siden deres.. når får jeg den? hvis du har ret nå så ER du synsk ;)

 

sorry for OT

Lenke til kommentar

Utviklerne har fokusert mye på detaljer. Grafikken er kanskje ikke revolusjonerende, men alt ser jo veldig pent ut og miljøene er gjennomtenkte og stemningsfulle.

 

En annen detalj jeg liker er kommentarene fra de du har på laget. Når Girard har sikret det han anser som et pinglevåpen så sier han med New York-aksent: "Peashooter secured", med et snev av latter i stemmen. Fantastisk!

 

Min største innvending må være AI'en, som ofte fungerer veldig bra, men som av og til virker litt snodig. Det er f.eks. ikke lite irriterende når AI'en plutselig ser en bad guy, og tar opp jakten som en ulydig fuglehund i en rypeflokk. Det skjer heldigvis ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Fikk ikke SWAT4 i dag heller.

Send mail til CDON, hvor du skriver når du bestilte spillet, og når det ble markert som "komplett" på siden, samt at du ikke har fått det enda.

Så får vi se om de finner ut noe. :)

 

BTW: Nå har jeg forresten venta i 4 dager på at 3 filmer skal komme derfra, men de har ikke kommet. Kommer de ikke i morgen, så sender jeg også en mail til dem. :)

Lenke til kommentar

Jeg payer gjerne litt mer for å unngå "Faen, spillet har ikke kommet idag heller. Nå må jeg pusse frimerkesamlingen i en dag til!" opplevelsen...

 

Har forresten kommet til garasjen. AI'en funker fint syns jeg, selv om den feiler innimellom. Men jeg godtar det. Til en viss grad...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...