Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredrik tillater seg å bumpe denne. :whistle:

 

Noen her som reagerer på at AI er litt for dumme når det kommer til å være forberedt? Her kommer jeg inn døra med C2, roper og bråker, mens de er i naborommet, og når jeg lukker opp døren blir de overrasket. Jeg hadde vel håpet de kanskje hadde gjemt seg eller lignende. :hmm:

 

Ellers er jeg egentlig forelsket i demoen, liker det å tenke litt taktisk i stedet for CS, der det ofte kommer 8 folk rennende inn og skyter litt vilt rundt seg. :p

 

Liker også greien med magasinene (det er vel gjort før, men likevel). Om man tømmer et magasin og reloader går man over til neste magasin, og du har da et magasin som ikke er fullt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har testet det i mp, og jeg vil ikke si at det første jeg tenkte var wow. Det var helt greit, grafikken var bra. Det første som slo meg var at dette har jeg spilt før. Og da tenker jeg på gamle Rouge Spear og nyere Raven Shield. Men det var jo litt stilig å sette håndjern på folk da.

Lenke til kommentar

Det er MP-betaen du har prøvd?

Ja, for den var ikke så kul. Selve spillet får flere multiplayer-modes (inkl. COOP! :dribble: ), og singleplayeren er også sykt fet.

Nå er spillet egentlig ikke så veldig mye mer nybringende enn 3'ern, annet enn på den grafiske/fysiske/"AIske" siden, men så gjør jo ikke dette noe heller! SWAT3 var jo topp! :)

Lenke til kommentar

Hva i alle?! Jeg fikk SWAT 4 i dag!!! Seriøst! Hvordan kan det gå an?!

Jeg har ikke fått beskjed om at spillet er sendt enda heller!

ÅÅÅ Nå skal jeg installere det, ass!

 

SKal lage en liten "omtale" etter hvert, hvis jeg klarer å ribve meg vekk fra spillet da. :p

 

:w00t:

 

EDIT: Jeg kan skjønne at mange ikke tror meg, siden det allerede har vært så mange idiotiske aprilsnarrer ute og gått, men dette er fakta!

Den eneste narren dette kan være, må være fra CDON's side, som sendte meg spillet A.L.T. for tidlig! (det har utgivelsesdato den 8. April)

Har de virkelig lov til å gjøre slik?

 

BTW: Bilde:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=01/04/2005 : 15:00] Hva i alle?! Jeg fikk SWAT 4 i dag!!! Seriøst! Hvordan kan det gå an?!

Jeg har ikke fått beskjed om at spillet er sendt enda heller!

ÅÅÅ Nå skal jeg installere det, ass!

 

SKal lage en liten "omtale" etter hvert, hvis jeg klarer å ribve meg vekk fra spillet da. :p

 

:w00t:

 

EDIT: Jeg kan skjønne at mange ikke tror meg, siden det allerede har vært så mange idiotiske aprilsnarrer ute og gått, men dette er fakta!

Den eneste narren dette kan være, må være fra CDON's side, som sendte meg spillet A.L.T. for tidlig! (det har utgivelsesdato den 8. April)

Har de virkelig lov til å gjøre slik?

 

BTW: Bilde:

Sweet!

 

Tror ikke Sierra er kjempeglade for at de sender ut, men hva vet jeg. :p

Lenke til kommentar
[iC' date=01/04/2005 : 13:00] Hva i alle?! Jeg fikk SWAT 4 i dag!!! Seriøst! Hvordan kan det gå an?!

Jeg har ikke fått beskjed om at spillet er sendt enda heller!

ÅÅÅ Nå skal jeg installere det, ass!

 

SKal lage en liten "omtale" etter hvert, hvis jeg klarer å ribve meg vekk fra spillet da. :p

 

:w00t:

 

EDIT: Jeg kan skjønne at mange ikke tror meg, siden det allerede har vært så mange idiotiske aprilsnarrer ute og gått, men dette er fakta!

Den eneste narren dette kan være, må være fra CDON's side, som sendte meg spillet A.L.T. for tidlig! (det har utgivelsesdato den 8. April)

Har de virkelig lov til å gjøre slik?

 

BTW: Bilde:

Har egentlig vanskelig for å tro at dette er sant men... ;)

Lenke til kommentar
var innom en spill butikk før i dag, og det var ikke noe swat 4.

 

så butikkene har ikke begynnt å selge spillet enda..

Nei, det kommer ikke før den 8. April, så det må være en "feil" fra CDON's side.

 

Ikke at jeg har imot slike ting. :p

 

EDIT:

Gleder meg har SAWT 4, men på spansk :S

Høh? Hva mener du med det?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...