Gå til innhold

Noen som gleder seg til SWAT4


Anbefalte innlegg

Hola!

 

Noen som gleder seg til dette spillet? har hørt det kommer i April!

 

Det er btw en demo/beta ute på følgende sider:

 

Itavisen

Fileplanet

 

Det skal bli mye spillkjøp nå Nintendo DS, MGS3. og nå dette, dette blir bare helt konge, mye å gjøre fra Mars og helt utover til sommeren!

 

Har rundet 3'eren ett par ganger, skal snart begynne med å varme opp med det til den store dagen!

 

swat(1).jpg

 

swat(3).jpg

 

swat4-211204-2.jpg

 

Mvh. Winters :D

Endret av Winters
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut til at det krever et veldig bra grafikk-kort.

Jeg husker jeg satt å spilte Swat 2 på en 333mHz pc når jeg var liten.

Dette blir nok bra!

Spill Singleplayer demoen, så får du en smakebit. ;)

Men jeg kan jo svare for deg: Nei, spillet krever overraskende lite! Jeg spiller det glatt (virkelig glatt - Ikke sånn "liksom"-glatt som en del folk har en tendens til å mene) med høye detaljer og ei oppløsning på 1280*1024. (sjekk profil for HW)

 

Ja, som flere andre, jeg gleder meg S.Y.K.T!

Lenke til kommentar
[iC' date=01/03/2005 : 19:06] Noen gang spilt andre spill enn CS? Har du noen gang blitt skudd i hodet/brystet?

Har du noen gang fattet at dette spillet baserer seg på REALISME og ikke kumelk?

Helt enig der ja, i cs så tåler du liksom 4-5 kuller i brystet for at du skal dø, men i virkeligheten skal det være nok med 1 kule. Skulle likt å sett noen her springe like fint etter å ha blirr skutt 3-4 ganger :D

Lenke til kommentar
[iC,01/03/2005 : 19:06] Noen gang spilt andre spill enn CS? Har du noen gang blitt skudd i hodet/brystet?

Har du noen gang fattet at dette spillet baserer seg på REALISME og ikke kumelk?

Helt enig der ja, i cs så tåler du liksom 4-5 kuller i brystet for at du skal dø, men i virkeligheten skal det være nok med 1 kule. Skulle likt å sett noen her springe like fint etter å ha blirr skutt 3-4 ganger :D

Det er jo ikke noe negativt at man tåler mye i enkelte spill, men man må faen meg ikke komme og si "spillet suger! Man tåler ikke mer enn i virkeligheten" når det er det som er meninga! :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig egentlig. Har blitt en del fps i det siste som ikke har prioritert realisme (elsker de spillene også), så det skal bli godt med litt avveksling. Jeg håper det blir like nervepirrende som 3'ern, må innrømme at jeg ofte skvatt der.

 

Har hørt fra en som har testet demoen at AI'en ikke er så altfor bra. Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Det hadde vært meget ille om den kunstige intelligensen er svak, det er jo tross alt det som er viktig i et realistisk spill som SWAT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...