Forumforumforum Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøpe et barebone kabinett (HVIS): Jeg kan bruke min s478 cpu i den ? (boxed kjøling. Og, er det noe mer problem å bygge en barebone enn en vanlig pc ? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Du kan bruke cpu'en din ja. BOXED vifta trenger du ikke ettersom shuttle leveres med kjøling som standard. Bare pass på at du velger en shuttle som støtter socket 478. Vil ikke si at det er vanskeligere å bygge en shuttle, kanskje litt mer knotete noen steder, men vil ikke si det er direkte vanskelig. Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er veldig likt, men mange av kabinettene har sin egen kjøle løsning, som medfører at du kan legge boxed kjøleribba og vifta på hylla. Sjekk ulike modeller fra shuttle. En del av disse tar s478. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Aopen XC Cube har jeg tenkt på. Håper den rommer 2 hardisker da. Men ser ut til at den bare støtter 2 ide enheter. og jeg har 2 ide hardisker + 1 ide cd-brenner. Men da kjøper jeg 1 s-ata harddisk om den rommer 2 hardisker. og bygger inn den ene ide hardisken til en usb harddisk fint med en ekstern og kommer til å bli en fryd å dra på lan. får skjerm + kabinettet i en bag omtrent Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Utrolig kjekt på lan ja, en sekk med kabler og pc og skjermen i armene :!: Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Min Shuttle (Creative slix) SS51G har jo 2 IDE kanaler. så du kan ha 4 enheter men har plass til kun 3. (2 HD og 1 drev). Så har shuttle kabinettet 2 ATA kanaler i tillegg til S-ATA kan du jo bare velge å vrake. evt bruke 5,25" drevet så du får 3 HD. Må si jeg har fått sansen for barebone når jeg endelig eier en selv. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Utrolig kjekt på lan ja, en sekk med kabler og pc og skjermen i armene :!: Er så enig, så enig. Men én rettelse: Skjermen under den ene armen og colaflaske i den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå