Nevnarion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360. Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kult, 343 Guilty Spark aktig Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360.Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin Jeg vet at det bildet er fake! Har sett det for en stund siden, + mange andre tusen slike forslag til åssen den blir... Men det bildet der tar kaka Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 xbox 1 er vakker i forhold (og ja... jeg er xbox "fan") Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 xbox 1 er vakker i forhold (og ja... jeg er xbox "fan") Xbox 1 er liten i forhold... det skulle si det meste... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor i granskauen alle har begynt å kalle den Xbox 360 jeg. Det var jo bare ett rykte akkurat som alt annet. Latterlig.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360.Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin Leste også om det der på storedyret.com. Håper ikke at den nye boxen blir sånn, men heller ser ut som en sylinder. 7-8 cm høy, med en diameter på 30-40 cm. Fikke en stor skuffelse da jeg så det bilde, og viste at det egentlig bare var førsteintrykket en norsk ( ) dude hadde fått. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360.Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin Jeg vet at det bildet er fake! Har sett det for en stund siden, + mange andre tusen slike forslag til åssen den blir... Men det bildet der tar kaka Hehe. Ja, vi har da sett ideer til hvordan PS3 kommer til å se ut også. Var best den som hadde innebygd brødrister Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *håpe på at den var fake* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er fantastisk at dette er fake da, for Ms sin del.Hadde den sett ut slik så hadde eg ledd meg skam i hææl!! :!: Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 DEn er seriøst fake! faen om de lager en fotball med xbox inne i... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Den var vel litt...rar. Ingenting er fastsatt ennå da. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360.Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin Vel, det var kortvarig iallefall.. Ettersom det står at det er fra cgtalk nederst på bildet Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fake no doubt men ligner litt på de fly kameraene i HL-2 :!: Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Den ser ut som en gammel dykkerhjelm... Lenke til kommentar
R.A.W.S.T.E.E.Z Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 *håpe på at den var fake* Selvfølgelig er det "fake", følg linken jeg postet tidligere i tråden så får du vite historien bak bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå