Gå til innhold

Første bilde av Xbox 360!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske morsomt at folk over hele verden nå faktisk tror at det der er Xbox 360.

Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin :p

Jeg vet at det bildet er fake! Har sett det for en stund siden, + mange andre tusen slike forslag til åssen den blir... Men det bildet der tar kaka :wow:

Lenke til kommentar

Så er det egentlig bare en fra Norge som har eksperimentert litt med fantasien sin :p

Leste også om det der på storedyret.com. Håper ikke at den nye boxen blir sånn, men heller ser ut som en sylinder. 7-8 cm høy, med en diameter på 30-40 cm.

Fikke en stor skuffelse da jeg så det bilde, og viste at det egentlig bare var førsteintrykket en norsk ( :w00t: ) dude hadde fått.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det bildet er fake! Har sett det for en stund siden, + mange andre tusen slike forslag til åssen den blir... Men det bildet der tar kaka :wow:

Hehe. Ja, vi har da sett ideer til hvordan PS3 kommer til å se ut også. Var best den som hadde innebygd brødrister :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel, det var kortvarig iallefall.. Ettersom det står at det er fra cgtalk nederst på bildet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...