bambam Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Prisrammen er 10-11 000,- Jeg er helt utdatert og har 0 peiling. Så versågod, kos dere Helst en sjappe! ps. Takk til alle svar Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Du må utfylle posten mer.... Skal du overklokke?? Har du noen spesielle krav?? (TV-kort, 1GB ram osv) Er det kun PC eller er det sjerm, tastatur og Mus?? (Vil du ha LCD eller CRT sjerm?? AMD eller Intel Bare skriv inn det og andre ting så kan vi hjelpe deg... Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Netshop har jo en helt grei kampanje-maskin i den prisklassen: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5597 Riktignok ikke på lager før om 5 dager, men det overlever du nok.. Lenke til kommentar
staf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 den netshop pcen er nok å anbefale om du ikke har peiling på pc selv og kan bygge osv. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Tror dere har misforstått litt Jeg kan det meste om data osv. MEN jeg har ikke fulgt med på 1 års tid, så jeg vet ikke hva som er bra til hvilken pris osv. lenger. Mao. sett sammen en maskin av komponenter og slikt som passer til familiebruk og spill innen 10-11 tusen(den er ikke til meg, men min fars familie). Edit : Skal IKKE overklokke, trenger ikke mus & tastatur. Den skal være DØNN stabil og klare å kjøre spill i go oppløsning. Eneste krava, hehee Endret 2. mars 2005 av bambam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå