Gå til innhold

Beste driver til POV 6600GT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes ingen fasit på hva som er de beste driverne for ditt system, du må prøve deg fram med flere forskjellige og se hva som funker best for deg.

Kanskje litt dumt spm, men hvordan finner jeg ut hvilken driver som virker best på mitt system?

Ps: Mine PC specs finner du her.

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Det blir jo utifra hva som er stabilt, temperaturer og ytelse (fps) i spillene du spiller... Men sånn generelt så kan du bare ta å innstallere siste offisielle driver, så skal alt fungere tilfredstillende, tror det er 66.93 som er siste offisielle... Det er ikke så store forskjellene i ytelse ute å går...

Lenke til kommentar
Men sånn generelt så kan du bare ta å innstallere siste offisielle driver, så skal alt fungere tilfredstillende, tror det er 66.93 som er siste offisielle... Det er ikke så store forskjellene i ytelse ute å går...

66.93 er siste offisielle ja. Så du mener det ikke er verdt å innstallere uoffisielle drivere?

Lenke til kommentar

nja, tror det er det jeg mener... Ytelsesforskjellene er så små at jeg tror ikke det er noe du kommer til å legge merke til... Er vel helst folk som driver med seriøs benching som gidder å prøve ut alt mulig krimskrams av drivere... Selv har jeg 66.93 installert, da dette ikke bryter garantien på skjermkortet... Men kommer sikkert til å prøve litt andre med en gang jeg får byttet kjøler og begynner med litt klokking..

Noen drivere tror jeg har en mer intelligent interface o.l. men nå beveger jeg meg ut i grenseland for hva jeg bør uttale meg om føler jeg... :blush: men les litt rund om på forumet der så finner du sikkert svarene du leiter etter...

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg finne ut temperaturen? Og hva er maks temp. man kan ha?

jeg bruker rivatuner til å måle temp... Du finner dette i hardware monitoring som kommer opp som et valg når du trykker på "trekanten" rett under der skjermkortet ditt står... imens hardawre monitoring kjører i bakgrunnen så kjører du gjennom 3dmark03 til du er ferdig med nature testen, da trykker du Esc. (du kan og kjøre hele testen men det er ingen vits i) så leser du av peak temp i hardware monitorng.. Jeg har peak på 107grader celsius på mitt xfx 6600gt... Skremmende mye i grunn :nei: over temp protection slår inn på 127grader hvis jeg ikke tar feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...