gamerman Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hei For en stund siden postet jeg en post her på dette forumet om at jeg hadde små dotter røde / blå / rose som poppet opp mens jeg spilte av wma , avi osv videofiler og i intro av visse spill. Jeg har 2 x Twinmos 3200 DDR 512 RAM ( dobbel pakke ) som er på et MSI VIA basert hovedkort . Jeg har hørt at MSI/VIA ikke funker så bra med Twinmos ram og tror kanskje dette kan være feilen men vet ikke. Vil derfor gjerne få noe minne testing som går nokså kjapt og gjør en grunndig sjekk igjennom rammen min Jeg må innrømme at jeg har Windows Cracket Version av Xp Pro hvis dette også kan være problemet ( skal kjøpe windows så snart alle data delene er på plass ) Endret 1. mars 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Memtest86 er itj så kjapt da, men det er vel ein grunn at det itj er det. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Tror jeg har testet med denne før hvis det er med reboot osv det tok 10 timer Finnes det noe annet program ? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 GoldMemory www.goldmemory.cz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå