AvaloN - TLW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske ofte mens jeg sitter med datan så slår den seg av og kommer med en pipete og ulende lyd fra høgtalerern inni pcen. Dette har vert ett problem siden jeg formaterte den. Varmen ligger på 60 grader, og jeg har grensa på 75 grader (celsius) Jeg har ett virus på pcen som jeg fikk lenge etter det begynte! Hva er problemet`?? BTW: Det skjer ALDRI når pcen står i ro! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan hende det er minnet ditt som det er noe galt med. Eller hovedkortet. Hvis du slår opp i manualen, så skal det stå hva de forskjellige feilkodene er. Gjelder også lyder (Varierer fra produsent til produsent tror jeg). Kjør "memtest", for og se om minnet ditt er i orden. (Søk på google f.eks). Får du ingen feilmelding eller noe? Gi oss spesifikasjonene til din datamaskin også Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Nei. Jeg får ingen feilmeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå