Conan_Warrior Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må bare si at dette er FLOTT Nå skal jeg også lage et slikt kabbis som tar minimalt med plass.. ! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 oddarne84: Takker og bukker! Conan_Warrior: Takk igjen! Og jeg håper du lager en worklog da! Da må vi titte litt ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Folket, ihvertfall jeg synes at dette ser rååååbra ut! =D Det med hovedknappen ligna litt på BeQuiet, men her er et klare skills.. Stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, det ser bra ut dette ja, orntlig god klaring mellom hk og kanten på kabinettet ja Hehe! Ser bra ut dette, så på videre! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Dette ble utrolig digg Misunner deg for det kabinettet der Stå på, dette blir supert! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Knall bra! Prosjektet begynner seriøst å ta form, gleder meg til neste update. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sykt pent !! Også så lite Fikk lyst til å lage jeg også.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nice aeinstein! du kan virkelig dette med og lage PC Tower du! Stå på! Mvh TnN Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Konge prosjekt du har gående her ja gleder meg til å se hvordan det blir med den knappen Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Takk! Det er ikke så mye annet å si hvertfall. Gleder meg til å fortsette og se hvordan alt blir ja! edit: litt mer Endret 3. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nice, veldig bra jobba, og veldig pent Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Takk, venn. Har du skiftet nick? Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jøss, visste ikke at du ferdes her Øystein, tøffe mods! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Takk, venn. Har du skiftet nick? Jepp, hehe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 AluMINIum Herregud så fint! Elsker aluminium, særlig den knappen! Jeg har drømt om noe sånt lenge! Så kommer du, og gjør det helt perfekt! Kjempe Nice! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 zimen: Og jeg visste ikke at du var medlem her heller, Simen venn: Trodde det var sånn som OK helst ikke hadde gidd til og sånn .... men grattis! [KingNorthGarden]: Tusen takk! Jeg må jo nesten si det samme! Har alltid ønsket meg akkurat et slikt kabinett og så plutselig så kom aluminiumsskapet løpende etter meg og så måtte jeg begynne! Angrer ikke et sekund! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) *Se etter aluminiumsskap på vei til skolen* Hehe, jeg skal modde et kabinett jeg og, et acryl kabinett, og sette på aluminiums front....Men aner ikke når... Endret 5. mai 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nydelig aeinstein.. *må få i mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå