nree Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 VIL HA! kan jeg kjøpe kabinettet med HW.. Er de ikke mulig og opne maskina uten og skure opp 20 skruer... jj... de skulle du ha funnet ein løsning på! Men ellers... VIL HA Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nydelig kabinett. Kommer glatt inn på min top10-liste her på forumet God sommer! Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 bra gjort !gratulerer! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nydelig kabinett. Kommer glatt inn på min top10-liste her på forumet God sommer! Samme her, ligger der sammen med bl.a. "Bender", "Prosjekt Snekkerboden" og "BeQuiet" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Å herregud så bra! Helt konge! Jeg kom nettopp hjem fra ferie og har ikke fått med meg noe fra forumet, og det første jeg ser er denne nydelige skjønnheten! Dritbra! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Konge resultat!! Stilent og vakkert...thats how I like it! Gratulerer med ferdig kabinett Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Unge garbageguy bøyer seg i støvet Jeg har nettopp gått helt andre retningen med et kabinett som er ca 10 ganger større enn aluMini med vannkjøling Hadde det vært mulig å få noen facts om ytelse og temperaturer? (vet at dette skal være en pinglemaskin, men hadde vært gøy å se hvor hissig en dings på størrelse med en dremel kan være ) Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ja, gi oss clue om ytelsen! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) TAKK Til alle som har fulgt med og motivert med, en liten ekstra takk til Må jo takke sigen for navnet: ALUMINI! Og takk for logoen someday.! Og til alle som har bidratt og som jeg har glemt Litt oppsummering til alle som .... lurer CDROM Pcen er beregnet til å ikke trenge cdrom, uten om ved install av OS + nettverksdrivere. Resten har jeg ISO og nettverk til Det er det geniale med det hele. Selv om jeg skal innrømme at jeg er peisa med glad for min 256 MB minnepinne! SKRUENE OG TILGANG Det med skruene er egentlig greit. Det er bare å vite hvilke skuer som må løsnes for å komme til de rette tingene. Det er 4 skruer som må ut får å åpne lokket, da kan jeg ta ut HD, alle ledninger, PSU, skifte vifter, fikser i alle ledninger, kommer enkelt til RAM, og tror faktisk et prossessorbytte er mulig. Så skruene er bare et problem ved bytting eller liknende av HK. Jeg kunne enkelt lagd et HK-brett pluss mange fancy enkle løsninger, men det hadde gått drastisk ut over størrelsen: tro meg! jeg har dillet mye i sketchup. Kabinettet er forresten mer enn tungt nok allerede Sikkert like tungt som mitt miditower lianli med HW i begge kab.... ca... hvertfall VARME Jeg har etter noen driftstimer med divX og DVD ikke merket noe spesielt på temperaturen. Den ligger meget stabilt på CPU hvertfall Luften som kommer ut bak er snaut lunken en gang! Det er jeg meget fornøyd med! Bakre del på venstre side av kabinettet, rundt HD, ble litt varmt, ikke mer enn litt mer enn kuselunkent, men måtte nevne det. Har ikke giddet å åpne kabinettet for å kjenne på kjøleribba på CPU, men den får jo direkte friskluft, så jeg kan ikke tro at den er varm. Noe som var stilig var når jeg holdt over hullet på toppen så ble det skikkelig vakum og hånda sugde seg liksom fast... som med en støvsuger... bare noe svakere , kabinettet er altså ganske tett! LOOK Jeg er egentlig ikke helt fornøyd med finishen... jeg skulle enkelt og greit ha pusset mer! Men jeg var så sinnsykt hypp på å bli ferdig... IN ACTION Angående kraften i denne lille dingsen, så er det ikke noe å skryte av Men den kjører DVD fra ISO og DivX som ingenting.... Og den har som sagt hatt en oppetid som må måles i uker ... når den var operativ.. Nå er den nærmest i dvale MOVING ON Fikk nettopp kjøpe en 200GB sata av en kammerat, og fikk med et sånn pci-spor-sata dings.... som følger med i bundle til "Asus A8N-SLI DELUXE". Så jeg tenkte å lage et kabinett som matcher aluMini ... aluMiniDisk.... (?) Får se om det blir tid og stunder Men ideen min satte seg fast litt hvertfall. Er det noe jeg har glemt å forklare eller skrive eller noe som helst såbare si fra Natta - jobb i morra :-\ Edit: La til nicket til logomakeren vår! Endret 19. juli 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Høres bra ut dette, og må få si det igjen; Bra jobba! Takk for at du nevnte meg i "takketalen" Det med look, temps og ytelse høres ganske bra ut (og ser bra ut) etter det du sier og det bildene "sier", så dette er noe du kan være stolt over! Gleder meg til eventuelt neste prosjekt, tips til da: Lag lik knapp til noe, sånn at det macher perfekt (hva med en eksakt kopi, bare mindre og uten viftene?) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 aeinstein! SE HER! http://forum.overklokking.no/index.php?sho...c=385514&st=170 Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takk, venn. Ideen var å finne det. Var bare litt trøtt En ny mod vil veldig sannsynlig gå det samme utseendet... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nydelig, men hvor er cd-rom? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nydelig, men hvor er cd-rom? CDROM Pcen er beregnet til å ikke trenge cdrom, uten om ved install av OS + nettverksdrivere. Resten har jeg ISO og nettverk til Det er det geniale med det hele. Selv om jeg skal innrømme at jeg er peisa med glad for min 256 MB minnepinne! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Til aeinstein! Jeg betaler porto, er bare å sende den i norgespakke Må bare si at det er noe av det nydeligste jeg har sett! Nice! Kanskje en artikkel til overklokking.no? Kunne vært noe, for dette arbeidet var eksepsjonelt nice! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vegiboy på lite-innhold-i-innlegg-raid! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vegiboy på lite-innhold-i-innlegg-raid! ja im boared slik det skrives? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 bored.. Uansett er det ganske unødvendig, virker bare som om du er (litt hardt sagt) en liten drittunge som er ute etter flere innlegg på CVn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå