Gå til innhold

aluMini - final update side 16 [4. juli]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å fy feite =) denne ble pen ass. har nå ligget i senga å prøvd i sove i nærmere 2 timer nå. pga skal opp tidelig i morgen. nå ble det faen meg lysst :p sitter å små ler av den lille boksen den :p hehe =) positivt ment asså ;) når kommer neste prosjekt da ? ;P

*laster ned filmen nå*

edit : leif

 

lup

Endret av LupeN-
Lenke til kommentar

venn: Takk. Lage selv da vettu. Er virkelig ikke ,ye verktøy man trenger for å lage det, tro meg!

 

torsk: Bryteren ble _nesten_ perfekt ja! Den er pittegranne skjev, men det skal fikses når jeg får moddeånden over meg igjen. Er glad for at jeg endelig er ferdig foreløpig :p

 

Ed Hunter: Takk!

 

wolfenkill: Takk for det ja!

 

TaleX: Takker!

 

Hefla: Bøye meg tilbake for all oppmerksomhet og gode kommentarer!

 

Prosta: Takk som byr!

 

El Netzor: Nå ble aluMini skikkelig smigret!

 

SebRam: Jeg var også skeptisk til finishen og jeg tror jeg burde fikse litt på den, men det blir når moddeånden kommer. Men det er MYCKET BRÄ så langt!

 

monstar: Takk. Bygge selv da :)

 

hanlave: Tusen takk. Ikke miste balansen nå da!

 

LupeN-: Du får sove godt da! :p

 

Tnn: I fare for å gjenta meg selv: TAKK

 

LaStrada: Takk, ja bryteren er stoltheten min nå altså! :D

 

Ongabonga: Takk, definitivt: takk!

 

 

Og til alle som bare leser: TAKK!

 

oida... over 10'000 visninger :)

Lenke til kommentar

Dette var skikkelig bra! Med bra stil og greier! :thumbup:

Har lyst på det der.. :love:

Lyset til av/på knaper er bare helt perfekt!! :yes:

Lyst til å lage ett sånn ett jeg og, men helt tuten kjøling.. mixe noen greier så jeg cpu har konktakt fra hele kab, på en måte med noe som ligner på denne.

Får se da vettu, men uansett så forguder jeg kabinettet ditt!!

 

Mvh. SacrefiZer :cool:

Lenke til kommentar
Må bare si: PENT!

Har du noen planer om nye prosjekter?

Jeg har jo hatt gjennmsnittlig 2 prosjekter i året de siste 2-3 årene... men vi får se. HVIS det blir mere HW på meg så kommer det nok noe, men jeg regner ikke med at pengene går den veien, trenger nemlig mobil og pult.... en pult som skal ha pc og innebygde usb + kortleser + + + + ... hmmm.. ja det ble visste et prosjekt som kommer til å pågå ... mot jul.. men det er ikke vits i worklog tror jeg. Men jeg tar jo bilder... så kanskje et lite inlegg i Casemods :)

 

Har sett på skrivepult i dag... lander på en som er mer skrivepult enn databord. Men modding må til :)

 

 

Edit ++

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar
:!:

 

Skrivepult med innebygget PC. Det liker vi. :thumbup:

Mer i retning av mitt Lian-Li inni skapet på pulten, og så heller integrere litt USB og kortleser i pult så jeg slipper å åpne skapet... men jeg har jo brenner så...

 

Tror uansett at jeg skal kutte noen hull i pulten... i bunnen, for å få inn luft :) Skulle bli gode ting det!

Lenke til kommentar

Dette ble NICE!!! Sykte bra, tror du får spørsmål om å skrive en liten artikkel for overklokking.no :hmm:

Litt stolt over at jeg gav denne skjønnheten navn

har nesten ikke ord (utenom det som står over) men dette ble jo bare sinnsykt bra! 3x :thumbup:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...