sigen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ser bra ut dette, vil ha mega-update senere, med 360-video jeg Du har god tid Glisevask, jeg har ikke tid igjen jeg (søkte på GK1 Elektro, vet at jeg kommer inn med 3.56 i snitt) Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 En sånn update hadde vært ypperlig Gleder meg Litt OT: Du kan jo sjekke på VIGO.no om du har kommet inn da, du skal ha fått svar idag. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Beklager at jeg ikke har oppdatert, men Telenor fant ut at de ikke vil gi meg linje... hverfall er noe galt... Og dette er en 64k linje jeg ikke kan surfe så mye på, og ettersom updaten er 12 MB stor så tror jeg jeg ser an hvordan jeg kan få gjordt det kanskje litt og litt.... Men stålsett dere: Det er et vidunder av de skjeldne (skryte skryte ) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 OT: Nei, jeg kan ikke sjekke det på vigo.no enda, trodde også det, men jeg har ikke fått svar enda On-topic: Gleder meg til updaten, håper den kommer snart Lenke til kommentar
torsk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Telenor fant ut at de ikke vil gi meg linje... hverfall er noe galt... Jeg jobber i Telenor Internett. PM meg telenor-brukernavnet hvis du fortsatt ikke er på nett, så skal jeg undersøke litt Og ja, vi gleder oss til update Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Takk til torsk for hjelp med linja mi så langt Nå klarer jeg ikke å holde meg lenger. Bruker 64k linja som upload dvs: Update - Ferdig? Da var det viftegrillen festet på vifta uten øyer: Så ser dere hvor lite plass jeg hadde til å sette på lokk og til å feste lokket til siden med Hjelp liksom (snudde lokket 180 for å vise klaring) Og her er festet av øyeløs grill i vifte, bittegrann ledning: Trengte noe som ikke bygget så mye utenpå HDen => strikk Åojee Kabinettet er ikke høyere enn en HD ca Måtte kutte en haug med skruer for å i det hele tatt få inn HD !!! (De mutterene som det ikke stikker ut en skruetupp av) Så må vi ha et feste til lokket, starten på braketten er her: (dårlig bilde... hmm) Slik sitter den: Se så fint lite jeg har å gå på Og et større oversiktsbilde: Så er baksiden på: og PANG - Sizen for n'te gang: De som syntes jeg overdriver med antall bilder får heller bare finne seg i at det ble _litt_ mange, men dette er ca 3 updater + at det er avslutningen Flere vinkler: - Festene til topplata til den andre siden: Har glemt om jeg har flere bilder av disse og deres bruksområder, ble så revet med at det ble lite bilder til tider THE PUSSING Pusseoppsett: Her er forresten nesten alle skruer og beslag som kabinettet består av, jeg lover dere: MASSE skruer som tar MASSE tid å skru inn! Etter pussing... vått og godt Platene etter pussing og før vask: hmm et bilde jeg syntes jeg kjenner igjen... jaja Nå kommer det virkelig action! Men jeg lager en post til, for det blir så mange bilder at jeg tror ikke jeg får lov til å ha alle med uansett - in a minute - Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ser bra ut dette flaks det med plassen da gleder meg allerede til neste update ;D Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Utroligt tøft. Fikk lyst til og lage noe slikt selv nå. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Lite og stilig! Godt planlagt, eller mye flaks for å få det til å passe? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Resten av siste update Her er ca alle delene spredd pent utover etter vasking og tilrettelegging: - mmmmmmmm :sikle: Byggingen begynner med sidefester: Det er total tre festepunkter = tre skruer som holder bunnen med HK sammen med resten av kab JA det holder faktisk i massevis: Front og sideplater sitter sammen: Som dere ser så er det virkelig ikke mye størrelse på kabinettet ut over størrelsen på HK Vifte skrudd i: PSU festet sammen med jording, flytta jording til et annet sted senere pga kort kabel og lite plass: - Litt mer sammenkobling av ledninger og plassoppvisning - - Her kommer masse showbilder: De trengte vel strengt tatt ikke tekst?? Og min nye stolthet, Samsung Syncmaster 710T som jeg fikk for 1890 spenn pga "stygg emballasje", digg sier nå jeg! Hadde det ikke vært for oddarne84 hadde jeg nok ikke kjøpt meg denne skjermen nei Fire bilder av knapp og front: Og et siste bilde etter første BOOT Når alt var skrudd sammen for første gang så fikk jeg IKKE liv i beistet. Da var jeg litt i ulage kan man si. For bare å skru fra hverandre alle de ca 66 skruene tar næremere 20 min. Jaja, var bare å sette i gang da. Etter å ha skrudd den fra hverandre og sammen 2 ganger så sjekket jeg tilfeldigvis trykkbryteren som skal slå på maskinen.... den virket ikke ... det var BARE den lille pøkkens dritten som ødela hele oppstarten. Etter denne feilsøkingen har aluMini vært smooth sailing! Håper jeg har gledet dere også litt! Regner med at home.no.net er seg selv lik og ikke viser bilder med det samme. "Have patience mye friends." De ER der 360-FILMEN Sikkert en fordel om noen av dere laster den i morgen... dere kjenner jo home.no Hva syns dere? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Dette likte jeg. Ser veldig profesjonellt ut. Misunner deg. I LOVE IT Endret 4. juli 2005 av venn Lenke til kommentar
torsk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 N.I.C.E! Den bryteren ble bare helt knall. virker som den lyste akuratt passe sterkt! Gratulerer med et genialt prosjekt!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Klassearbeid aeinstein!! Gratulerer! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 et nydelig stykke arbeid Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er det fineste kabinettet jeg noen gang har sett! Helt seriøst! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 detta ble jo bare dritbra! du har gjort en kjempebra jobb her! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Må bare bøye meg i støvet! Dette var flott arbeid! Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Fy faen så digg.. Gratulerer Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Herregud!! Jeg elsker aluMini så syyyykt!! Gratulerer med et fint og velgjordt kabinett! El NetZor Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Var litt skeptisk til finishen, men etter pussinga di så kabinettet utrolig bra ut. Kjempe bra jobba Hva med en liste over temperaturer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå