Gå til innhold

aluMini - final update side 16 [4. juli]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update - litt av hvert

 

Det ble en liten oppsamling av noen dager modding nå.... har ferie men det er så mye som skjer at det er ikke mye som skjer ;)

 

Ting til å fikse LED på knappen

2005_06_24_0_001.jpg

 

2005_06_24_0_002.jpg

 

Ferdig

2005_06_24_0_003.jpg

Det ble litt dårlig lys, så jeg fikler litt nedover skal dere se

2005_06_24_0_004.jpg

 

2005_06_24_0_005.jpg

 

Tenkte å skrå knappen i bakkant og så skrå hullet i kabinettet på samme måte innvendig for å øke syns-/lysvinkelen

2005_06_24_0_006.jpg

Sånn ble det :)

 

Det er litt rot i bilderekkefølge, men jeg gjorde ting i den rekkefølgen bildene kommer.

 

Først så må jeg ta med disse knappene som kanskje skal inni, fortrinnsvis for å kunne slå av lyset i knappen, det ble for mange dioder (7) til at jeg kan kjøre de på power-lyset. Dessuten så er de tolv volt pga resistorer. Skal jeg sette inn en av disse? Jeg har en sort en som ser bedre ut, men det beste tror jeg er å droppe det .... muligens

2005_06_26_0_001.jpg

 

Broren min og en kammerat kjøpte kald katoder på microp, og da fikk de masse ekstra ledninger ig stasj som ikke de trengte i bilen(! er dette vanlig?)

2005_06_26_0_002.jpg

 

2005_06_26_0_003.jpg

Fin til ett eller annet en eller annen dag :) Knapper koster! :p

 

Then som moddin':

2005_06_26_0_004.jpg

Her er det nye viftehullet før fødselen ^

Etter v

2005_06_26_0_005.jpg

 

Og resultatet:

2005_06_26_0_006.jpg

 

Så fikk jeg en genial ide! Siden den teite grillen må på utsiden eller sitte inni å oppta plass så fant jeg ut at jeg bare kutter kantene og ser om ikke den passer inn i selve hullet....

2005_06_26_0_007.jpg

 

TADA!!:

2005_06_26_0_008.jpg

 

Siste post ut er strømledningen bak med skruehull endelig :)

2005_06_26_0_009.jpg

 

Da har jeg kommet fra til at knappen er det eneste som faktisk stikker ut av pcen :) Eller såer det ikke noen ting som ødelgger, .... ja for knappen kan vi ikk si ødeligger :p

 

Neste post er toppplata og så pussing!

 

"Håbe dere lige de!"

Lenke til kommentar

Nydeligt! Håper du får litt mer lys rundt knappen, spess på undersiden (siden det ikk er noe jeg kan se der)

Kjakt å ha ekstra ledninger, bedre enn å ha for lite hvertfall ;)

Viftegrill-løsningen var jo bare genial, så ganske bra ut med kun rundingen.

Gleder meg til neste update, håper den kommer snart :yes:

Lenke til kommentar

garbageguy: Takk :) . Eksamen gikk bra... abc. selv om matten gikk dårligere en forventet. Ferdig resultat står hjemme i garasjen sammen med kameraet :ermm:

 

Jeg har faktisk ca 20 bilder på som jeg ikke vet om jeg skal legge ut her før jeg får de siste bildene fra kameraet.... tror jeg sier vi venter. Så kommer det en

MEGA update & Avslutning på Lørdag ettermiddag!!!! :yes: Må på jobb først vettere.

 

Dere skulle bare sett den etter at jeg pusset den med 300 og så 600 grit!!

 

Bildene klarer ikke å vise hvordan den egentlig ser ut, så er det noen som syntes det hadde vært kult med en liten filmsnutt som viser 360 rundt boksen? :dontgetit:

 

:) so long -

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...