Gå til innhold

aluMini - final update side 16 [4. juli]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update - I/O ferdig - Power's Up

 

Har blitt ferdig med I/O'et, fant litt flere filer å benytte. Det er faktisk slike kjedelige verktøy som bruker masse tid å bruke som virkelig må brukes mye for å få det fint.

2005_06_19_0_001.jpg

 

Filt litt inni USB+Nettverk

2005_06_19_0_002.jpg

 

Strøm:

2005_06_19_0_003.jpg

 

Gjennom!

2005_06_19_0_004.jpg

Her ser dere også hvordan jeg har måttet pusse baksiden for å forsenke platen litt innover mot HK. Det er ikke ett bilde som klarte å vise perspektiv i blank aluminium så jeg har droppet opptil 10 bilder som ikke var noe særlig å bruke webplass på.

 

Sånn ble dette:

2005_06_19_0_005.jpg

 

Og slik skal det bli til slutt, det er jo ganske digg med kontakten på innsiden av kabinettet da, lite utenpå hvertfall!

2005_06_19_0_006.jpg

 

2005_06_19_0_007.jpg

 

Nå gjenstår å lage nytt viftehull bak + feste topplata ved hjelp av mine nyanskaffende gjengetapper. Etter det så må vi se hva som skjer. Hvis noen har lagt merke til det så har jeg pusset bakplata med... hmm ca 1000 grit papir... eller 600 tror jeg det var noen som anbefalte å starte på. Det ser MEGET nice ut! Så Pussing blir vel siste post. Langt tid tok det heller ikke å pusse bakplata... men det er nok flere litt store hakk som må til pers!

 

Vær så god!

 

 

Edit: trykka feil :blush: nå er updaten med!

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen. Ja det er jo meget prestisjefylt å skrive for OK.no sånn på forsida ja! :)

 

Siden dere er så snille så:

|

|

|

v

 

|

|

|

|

v

 

 

 

 

nei dette er nesten ikke en update

 

Men jeg måtte ha med det som jeg måtte gjøre med plata for å få den til å passe i dybden:

2005_06_20_0_001.jpg

 

2005_06_20_0_002.jpg

 

2005_06_20_0_003.jpg

Da ser dere kanskje hva som jeg måtte stresse litt med? :p

 

"måtte" bare ha et skrytebilde av sizen:

2005_06_20_0_004.jpg

Bildet er det første jeg har tatt som har vist dere hvor liten den er!!! Men det må nevnes at det er BARE plass til en HD(pluss en 2,5''??) og det er ikke noen cdspiller.... men hva har vi viel usb til, selv om ikke det er nødv, for mitt bruk.

 

Og til slutt et lite sneak-peak på lyset:

 

2005_06_20_0_011.jpg

 

Bon apetït

 

Edit: Det er en "DREMEL" ikke en drill!

Endret av aeinstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...