lokeland Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det flotteste I/O panelet jeg har sett. Så enig, så enig!! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Update - I/O ferdig - Power's Up Har blitt ferdig med I/O'et, fant litt flere filer å benytte. Det er faktisk slike kjedelige verktøy som bruker masse tid å bruke som virkelig må brukes mye for å få det fint. Filt litt inni USB+Nettverk Strøm: Gjennom! Her ser dere også hvordan jeg har måttet pusse baksiden for å forsenke platen litt innover mot HK. Det er ikke ett bilde som klarte å vise perspektiv i blank aluminium så jeg har droppet opptil 10 bilder som ikke var noe særlig å bruke webplass på. Sånn ble dette: Og slik skal det bli til slutt, det er jo ganske digg med kontakten på innsiden av kabinettet da, lite utenpå hvertfall! Nå gjenstår å lage nytt viftehull bak + feste topplata ved hjelp av mine nyanskaffende gjengetapper. Etter det så må vi se hva som skjer. Hvis noen har lagt merke til det så har jeg pusset bakplata med... hmm ca 1000 grit papir... eller 600 tror jeg det var noen som anbefalte å starte på. Det ser MEGET nice ut! Så Pussing blir vel siste post. Langt tid tok det heller ikke å pusse bakplata... men det er nok flere litt store hakk som må til pers! Vær så god! Edit: trykka feil nå er updaten med! Endret 19. juni 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Knall bra! Ser virkelig profft gjennomført ut! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du har vel ikke tenkt å masseprodusere den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bildene var dævve for meg.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 får heller ikke noen bilder opp... Verken i opra eller explorer Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bildene funker her, men ontopic, vakkert arbeid med I/O. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Veldig synd bildene ikke kommer opp nå, vil så gjærne se den Jaja får vell vente da. Edit: Der kom dem jo :D Må bare si jeg elsker det Det var vakkert, har tenkt på noe lignende. Men vet nå hva jeg skal Lykke til videre da! Endret 19. juni 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nice! Aner jeg mail fra overklokking.no: "Vi har sett arbeidet ditt, og vil gjerne at du skal skrive en artikkel om det"? Det hadde vært noe, dette er jo nydeligt arbeid! Litt ujevnt i kantene, men ellers lite og ingenting å klage på Stå på videre! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Takk alle sammen! Vågebu: Tviler på at det blir masseprodusert, men det hadde vært digg å starte customcase-firma! sigen: Det er ikke hundre prosent nei, men utstyret tatt i betraktning så er det ganske nær perfekt. Takk igjen!! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nydelig, så gjennomført og nydelig! Fineste I/O panelet EVER! Fy flate! Dette skal anbefales som artikkel på overklokking.no! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Oooh yeah! Misunner deg for det I/O-panelet der! Great job! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Så utrolig digg! Likte det I/O panelet ja Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Tusen takk alle sammen. Ja det er jo meget prestisjefylt å skrive for OK.no sånn på forsida ja! Siden dere er så snille så: | | | v | | | | v nei dette er nesten ikke en update Men jeg måtte ha med det som jeg måtte gjøre med plata for å få den til å passe i dybden: Da ser dere kanskje hva som jeg måtte stresse litt med? "måtte" bare ha et skrytebilde av sizen: Bildet er det første jeg har tatt som har vist dere hvor liten den er!!! Men det må nevnes at det er BARE plass til en HD(pluss en 2,5''??) og det er ikke noen cdspiller.... men hva har vi viel usb til, selv om ikke det er nødv, for mitt bruk. Og til slutt et lite sneak-peak på lyset: Bon apetït Edit: Det er en "DREMEL" ikke en drill! Endret 20. juni 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Neimen som satan da! Driiitpent.. Digga den "illumated"-knappe! Bra jobb du gjør her.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nice! Likte lyset ja, fint med litt lys rundt den Joiner oddarne84; 3x tre Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Takk! Skal se om jeg får dilla litt med LEDsene i kveld... jeg jobber med pappa som er byggmester så da her vi 07.00-20.00 arbeidsdager.... Penger, men slit! Kunne noen si meg om det er radiatorer i frysebokser som kan brukes til vannkjøling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå