phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 så hvordan går det, kommer det no update snart? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) så hvordan går det, kommer det no update snart? EXAMEN 3. og siste eksamen 14.juni. onsdag 15. juni skal jeg mekke update... hvertfall før jeg legger meg den natten... Men jeg kom nettopp på noe som jeg HELT har glemt: strøminngang så da må vi ha enda ett hull i bakplata... skal se næremere på plassering også den 15. - og utover Stjeler dette bildet av Artic jeg, lånte det herfra: denne siden. : Så fin bakplate vil jeg ha (ang i/o-delen da) Edit +'et på et bilde Endret 24. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Håper du får det like fint, for den ser nydelig ut, har hatt lyst på sånn siden første gangen jeg så den Lenke til kommentar
garbageguy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dette blirre sager a'! Mye finere enn kabinett fra DØLL... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) sigen: Takk. Jeg håper den blir like fin (eller finere? ) garbageguy: Dette bli d sage' a vettu! Men det kan da aldri (*) være fornuftig å kjøpe en pc fra DØLL? *Glede meg sånn til 15.juni at det kiler i moddemagen min!!!!!!* ( (*) for noen kan det være helt greit!) Edit. + litt Endret 26. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Slight change of plans, people! Jeg skal på en mini-LAN den uka jeg kommer hjem og i den anledning så tar jeg med 3Dkort og ram fra (denne) hovedpcen min hjem for å spille med aluMini. Jeg kan ikke ta med meg hele for det har jeg ikke plass til dessverre. I den anledning så skal jeg lage et lite LAN-mod til aluMini.... jeg skla prøve å fitte [**] et 3d-kort inni i tillegg.... med de modifikasjoner som må til uff. Men dont worry, det som skjer er at workloggen får TO grener fra nå! En til LAN-mod, og en til DPmod! Så da er det bare å håpe og vente på at jeg får gjort mye! Raskt... jeg har nemlig bare TO kvelder på meg til å lage LAN-modden! men det SKAL gå Edit: [**] dette er ikke et "banneord" bare så moderator vet det, det er simpelthen dårlig norsk! Endret 31. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hvilket kort? Min "hverdagsPC"/spill-pc o XP 2500+ Barton o 1024 PC3200 DDR o Asus A7N8X - Deluxe o G-4 Ti4800SE (jeg trodde jo høye tall betød gode kort jeg ) aluMini: KM3M-V: Dette kortet har jeg til aluMini 256 DDR PC2700 (oi.. hm kan alt passe?) AGP 4x Oi. Nå trenger jeg hjelp folkens!: HK i aluMini takler bare 4x AGP... dette var ikke som ventet... og den takler bare PC2700 DDR. MEn jeg kan vel bruke PC3200? opptil hele 1024 ram? Vil jeg få god nok effekt av skjermkort og ram tror dere? Eller burde jeg ty til et EpoX HK som jeg også har liggende hjemme som val sitter i en PC men det kan vi fikse på. Hva vil få beste spilleffekt? For hvis det går bedre så blir det kanskje ikke noen LAN-mod... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, du kan fint bruke PC3200-RAM, men du får ikke mer enn PC2700 ytelse Er ikke sikker på de hk`ene, ble litt usikker (heller litt mot EpoX-hk`et) Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 JA, jeg er litt usikker på 4x-agp... for det har jeg prøvd før med mitt 8x-agp 3d-kort og det gikk heller dårlig Tror kanskje vi må si at jeg dropper LAN-modden, selv om det fristet noe sinnsykt Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Jadda jeg vet det; enda en gang er jeg "forsinket", men jeg har hatt flust med familieselskap ++ så det ble nå, 2 døgn for sent The New I/O Først så her vi en del nyanskaffelser fra vår venn Clas: 3*2,5mm bor = 22,- 2*M3 gjengetapp = 34,- = Billig!!! Har også en ekstra 60mm som det faktisk er plass til inni der og litt moddede virftstyringer som muligens skal brukes. Her er litt LEDs ++ Tror jeg skal koble led rett på 12V slik at jeg er sikker på at jeg får noe gjennomlys i knappen, men jeg vet ikke enda åssen det blir så vi får ta det på sikt, regner foreløpig at det kommer å gå 4 blå LEDS (alle som leser LEEDS trenger å komme seg på balett langt unna fotball ja ) Har begynt så smått å mekke den nye bakplata: Ny ubehandlet vs. gammel med feil design Etter noen timer med pussing og tilpasning av kanter så har vi denne passformen: And then: Nå kommer det gøye vett dere! Litt filing og så: Litt alignering og borring: Mer borring: MMMMMMMMMmmmhmmm Oh jeah: Mer finpussing: USB + nettverk: Nærmer seg nå ja! Velbekomme! Har det noe for seg å skrive så mye eller skal jeg skrive mer eller? Any feed? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Kan ikke si annet enn at det her var nydelig! Stå på videre! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det flotteste I/O panelet jeg har sett. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Fantastisk! Når kommer neste update? :glede seg: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 FinFint! Rååbra! Nice!.. Ny update snart? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sykt nice bakpanel! Brukte du lang tid på det? Det ser hvertfall ut som om du har tatt deg god tid for å få det til å se bra ut, noe du også har fått til! Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Tusen takk folkens! Det blir nok litt update i dag eller i morra. Skal vi få til ja! Det har seg slik at det tok egentlig ikke så lang tid bare den tilpasningen av hullene, men alt forarbeid gjør at det er litt tidkrevende ja, og morro! Takk igjen for feed! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Dette blir ordentlig fint! god at det enda er igjen noen ekte "kvalitets-modder"! stå på! lykke til videre! Mvh TnN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå