Turgon Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Den knappen der var ordenlig delig. Får veldig lyst til å kopiere (*sjekker etter patentrettingheter*) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ja, det ser skikkelig bra ut dette, men jeg trodde du skulle ha en "plexiring" rundt knappen i begynnelsen jeg Men dette blir helt sikkert bra dette og, stå på videre! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Turgon: Takk sigen: Takk. Det var meningen å ha en plexiring, men så fant jeg ut at det stilte umenneskelige krav til nøyaktigheten . Så da gikk vi for en enklere og vel så bra metode! Sånn. NÅ, skal jeg ut å mekke Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den må bli svin tung!! Men Sexy nice job! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Den må bli svin tung!!Men Sexy nice job! Hvorfor skulle den bli tung ? Skal se om ikke jeg veier den i dag, med HW Takk Endret 15. mai 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Den knappen så litt komplisert ut, men for et resultat! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Update - The other side Jeg har hatt ett lite skjønnhetsproblem som jeg ikke har vært sikker på om jeg skulle fikse på, så denne vinkelen har dere ikke sett kabinettet fra enda . Men jeg fant ut at om det er bak eller foran eller hva det er så er det viktig at det ser så perfekt som mulig ut. Syns jeg! Så her er det stygge hjørnet som jeg nærmest var for flau til å vise Slike ting må man jo gøre noe med. Jeg fant ut at det kan da aldri ta så lang tid å mekke en ny plate, legge den gamle oppe, tegne omrisset, kutte og borrre og så var jeg ferdig MEN det var litt stress, jeg har jo ikke stikksag lenger så det ble med baufil. Stakkars høyrearmen min . Nå kommer jo det beste: Jeg hadde beregnet ekstra lengde på den nye platen slik at jeg kunne fintilpasse etterpå og så tilpasset jeg for mye... så den nye platen ble værre! aiaiai. Så da vurderte jeg å bare bruke den gamle platen som dere ser over! Men etter så mye arbeid så kunne jeg ikke gjøre det. Jeg måtta lage en til! En tredje sideplate! Her ser dere kuttingen og de to andre platene som ikke passet! Denne gange hadde jeg ekstra stor plate slik at jeg skulle være sikker på at alt funka. Og i steden for å legge den gamle over og tegne gjennom slik at hullene kunne borres så brukte jeg kabinettet og beregnet til nærmeste tidels millimeter, jeg hadde til og med HK i slik at jeg skulle være sikker! Gammel -> Ny -> BEST! Den første ser dere at jeg også hadde noen ekstra hull i UFF, husk å dobbelt sjekke hva dere borrer eller kutter i! Men den nederste her er den siste versjonen - v1.03 beta SÅ mye ekstra hadde jeg kuttet. Ikke noe skal overlates til tilfeldighetene denne gangen!!!! Her er fronten til venstre som holdes oppe av spikeren og den flaten dere ser rett mot er den platen jeg jobber med. Nice fit! Masse ekstra før pussing og filing: DET FERDIG RESULTAT (av sideplaten ) Jeg brukte altfor masse tid på dette, men det får gå. Det måtte bli ordentlig! Neste strabas er å file litt av toppen på den omtalte platen og så feste PSU Men her sitter det en kar som er kjempefornøyd selv om det ikke ble gjordt så forbaska mye nytt. .... Hva tror dere? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg tror dette må bli veldig bra aeinstein! bra at du er nøyaktig da! da blir jo slutt resultatet MYYE bedre! stå på! Mvh TnN Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 OMG!! Jeg digger dette kabinettet!!! Hehe innlagt på sykehus du etter saginga du ? El NetZor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Aoch, litt problemer med vinkelen der men det så jo alikevel praktfullt ut!! Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det kabinettet her kan jo ikke bli annet enn bra. Fint du er nøyaktig og perfeksjonist når det kommer til utseende på den saken din Det er slik ting blir bra. Har forøvrig gjort en del småfeil jeg og med kabinettet mitt, og det pleier alltids å gå bra til slutt litt optimistisk kanskje men Forresten, jeg lånte litt av designet på den knappen din jeg. Har laget en Sketchup-versjon av hvordan min knapp skal bli. Blir ganske lignende din da Sjekk workloggen min hvis du blir litt nysgjerrrig nå da Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Takk alle sammen! Nøyaktighet er en dyd, men jeg er et av de minst tålmodige menneskene jeg kjenner. MEN kabinettene er stoltheten min for tida. Så de må være nice Armen min er forresten så gos som ny nå, El Netzor Aoch, litt problemer med vinkelen der men det så jo alikevel praktfullt ut!! ? hva? Er det noe som er ute av vinkel? mr1989: Bare å kopiere (prosjektet ditt = lookin' good forresten) knappen vettu. Og som jeg sier: "Alt går" med en feit mandalsdialekt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Veldig nice. Vil du ikke ha hovedkortrankett? Har revet av muskontakten fra hovedkortet selv med brankett Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tenkte på hjørnet.. ;P Vinkelen så grei ut, ser jo ikke så mye av det uansett! Elskbart prosjekt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ja, det ser bra ut dette, bra du tar deg tid til å lage det skikkelig Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 fint og se at du tar deg tid til detaljene! det er slikt det blir bra resultat av. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Gleder meg til å se det ferdige resultatet, dette må jo bare bli bra Hvordan går det med logoen forresten? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 venn: Om jeg skal ha I/O brett? Vet ikke helt... NOE må jeg ha. Ellers så blir det støvede og så suger den "falsk" luft ++ Ser hva vi kan klare. Glisevask: Mente du at selve platene var uta av vinkel i forhold til hverandre? For platen jeg jobbet med var ikke skrudd fast på en del bilder... jonas27389: Logoen ja.. uff. Det har jeg ikke kommet lenger på... hehe. Men jeg vet hvertfall hva som skal på forsiden av kab Og sist men ikke minst: TAKK alle sammen Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Mens jeg tenkte på det: Tror dere det hadde vær kult med samme griller som på WoodCom (side 5) ? Deer liksom firkantede og greier! Skal se om jeg får tatt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå