Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3G bredbånd på PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål egentlig, tenkte på dette selv da jeg leste at NetCom skal åpne sitt 3G nett...

Nokia har jo sitt D211 PCMCIA-kort, men dette støtter jo kun vanlig GPRS, CSD, HSCSD og 802.11b WLAN... Støtten for EGPRS (EDGE) og 3G-nett er ikke der...

2000 kroner er jo ganske stivt, men det er vel kanskje prisen man må betale for såpass ny teknologi ;)

Lenke til kommentar
Googlet litt og fant det kortet her...

Vet ikke hvordan det er med tilgjengeligheten i Norge though :p

Søkte i prisguiden etter Globetrotter... Ikke akkuratt bedre...

Dyrt og dyrt... Bor i et hybelhus hvor det ikke er lagt opp til bredbånd eller tlf. Vil koste meg mange lapper å få det i orden. Tenkte dette kunne være en grei ordning.

Så er det jo utrolig greit å alltid være på nett med bærbar pc. Da kan jeg jo nerde i Frognerparken i sola, slik at jeg slipper å høre at jeg ikke burde sitte inne i finværet, men være ute å leke med de andre barna... :!: Sa noen lanparty... :thumbup:

Lenke til kommentar
Googlet litt og fant det kortet her...

Vet ikke hvordan det er med tilgjengeligheten i Norge though :p

Søkte i prisguiden etter Globetrotter... Ikke akkuratt bedre...

Dyrt og dyrt... Bor i et hybelhus hvor det ikke er lagt opp til bredbånd eller tlf. Vil koste meg mange lapper å få det i orden. Tenkte dette kunne være en grei ordning.

Så er det jo utrolig greit å alltid være på nett med bærbar pc. Da kan jeg jo nerde i Frognerparken i sola, slik at jeg slipper å høre at jeg ikke burde sitte inne i finværet, men være ute å leke med de andre barna... :!: Sa noen lanparty... :thumbup:

Oi :D

Da var 2000 kr kanskje ikke så ikke allikvel :p

Er jo et godt tilbud for de som ikke har mulighet for kablet bredbånd... Lurer på hvordan ytelsen blir i praksis :hmm:

Kom gjerne tilbakemeldinger hvis du går til anskaffelse av den NetCom-løsningen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...