Anborn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet noen om det er mulig å få tak i nettverkskort som kan bruke 3G nettet? Det som Netcom leverer koster 2000 kroner... Syntes det var litt drøyt. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Godt spørsmål egentlig, tenkte på dette selv da jeg leste at NetCom skal åpne sitt 3G nett... Nokia har jo sitt D211 PCMCIA-kort, men dette støtter jo kun vanlig GPRS, CSD, HSCSD og 802.11b WLAN... Støtten for EGPRS (EDGE) og 3G-nett er ikke der... 2000 kroner er jo ganske stivt, men det er vel kanskje prisen man må betale for såpass ny teknologi Lenke til kommentar
Calm Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Googlet litt og fant det kortet her... Vet ikke hvordan det er med tilgjengeligheten i Norge though Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjønner ikke egentlig helt det store poenget med eget kort til PC'n for 3G. Har man en 3G telefon er det vanligvis en smal sak å koble PC'n på nett gjennom denne. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Var det ikke maks 30 kr måneden ut februar og etter det vanlig takst? Blir jo sykt dyrt i såfall Lenke til kommentar
Anborn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Googlet litt og fant det kortet her... Vet ikke hvordan det er med tilgjengeligheten i Norge though Søkte i prisguiden etter Globetrotter... Ikke akkuratt bedre... Dyrt og dyrt... Bor i et hybelhus hvor det ikke er lagt opp til bredbånd eller tlf. Vil koste meg mange lapper å få det i orden. Tenkte dette kunne være en grei ordning. Så er det jo utrolig greit å alltid være på nett med bærbar pc. Da kan jeg jo nerde i Frognerparken i sola, slik at jeg slipper å høre at jeg ikke burde sitte inne i finværet, men være ute å leke med de andre barna... :!: Sa noen lanparty... Lenke til kommentar
Calm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Googlet litt og fant det kortet her... Vet ikke hvordan det er med tilgjengeligheten i Norge though Søkte i prisguiden etter Globetrotter... Ikke akkuratt bedre... Dyrt og dyrt... Bor i et hybelhus hvor det ikke er lagt opp til bredbånd eller tlf. Vil koste meg mange lapper å få det i orden. Tenkte dette kunne være en grei ordning. Så er det jo utrolig greit å alltid være på nett med bærbar pc. Da kan jeg jo nerde i Frognerparken i sola, slik at jeg slipper å høre at jeg ikke burde sitte inne i finværet, men være ute å leke med de andre barna... :!: Sa noen lanparty... Oi Da var 2000 kr kanskje ikke så ikke allikvel Er jo et godt tilbud for de som ikke har mulighet for kablet bredbånd... Lurer på hvordan ytelsen blir i praksis Kom gjerne tilbakemeldinger hvis du går til anskaffelse av den NetCom-løsningen!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 3G er ikke bredbånd, det går under smalband. (ifølge norsk regjering). Per definisjon er vel bredbånd 1mbit og oppover eller.no sånt? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Never mind Endret 2. mars 2005 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå