staf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hei har funnet ut at jeg skal klokke min AMD 2800+ barton (2084mhz) socket a cpu og lurer derfor på hvilken kjøler jeg skal kjøpe (vil klokke mye). det første jeg tenkte på var denne Zalman CNPS7000B-Cu men den passer ikke til midt HK som er av typen AOpen AK77-600MAX. derfor trenger jeg tips til cpu kjølere jeg kan bruke, prisen er ikke så veldig viktig men en øvre grense på 500kr er vell det jeg klarer/orker å betale. EDIT: tror jeg kommer til å kjøpe Thermalright SI-97 skal ikke bestille enda så gjerne gi meg tips om andre kjølere. Endret 1. mars 2005 av staf Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har montert en Thermaltake Spark 7 eller noe slik hos en kompis, og brukte den automatiske reguleringen som fungerte kjempe bra. Hadde samme type på min Pentium 4, funka også meget bra. Eneste som må huskes på er å ta av Tt dekslet som er skrudd fast, da går lyden fra kjøleren ned 4-6 dB, noe som er meget merkbart. Har nevt dette for flere som har viften, og alle da det samme at det ble mye stillere når den ble tatt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå