[Rapture] Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hei :smile: skal kjøpe meg en scanner til å scanne divers partybilder og sånt. hvor langt ned i pris kan jeg gå for å få ok kvalitet? noen anbefalinger? mvh Lenke til kommentar
knut Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Jeg er meget fornøyd med canon sine rimlige scannere. Har brukt noen av u650 modellen (koster ca 7-800) men det ser nå ut at det kommer en ny modell som tar over, denne heter u670 og koster nå ca 1000 kroner. Disse er ekstremt tynne, og bruker kun strømmen fra usb kabelen. Det følger også med helt greit programvare. Spesielt liker jeg ocr programmet (omni page pro). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Har en CanoScan D660U som jeg er meget godt fornøyd med! Den kostet riktignok noe mer enn 1000 da jeg kjøpte den, men plugges rett i en USB port og scanner også negativer direkte... Anbefales!! [ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-11-19 20:41 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå