Joachim_F Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eidos har nå kunngjort utgivelsesdatoen til PC-versjonen av det nyeste spillet i Championship Manager-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dellamorte Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bare litt over 2 uker til!!! Ingen andre som gleder seg??? Er jo dette man har ventet på i flere år nå. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 så fort. eg hadde ikkje trudd at det kom til å kome ut før tidlegast slutten april/tidleg mai. får håpe at det kjem ein demo snart. er spent på å sjå om det kan måle seg med FM. Lenke til kommentar
dellamorte Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Til og med CM Online er jo bedre enn FM. Og med det mener jeg ikke at FM er dårlig. Absolutt ikke. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Til og med CM Online er jo bedre enn FM. Og med det mener jeg ikke at FM er dårlig. Absolutt ikke. FM er jo same gamle cm i ein ny og betre versjon. korleis kan vi ikkje like det? då er eg meir skeptisk til CM5. Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Cm-online er jo annerledes enn FM og sikkert mye mer moro. Grunnen til dette er nok fordi du møter og spiller mot ekte mennesker(tror jeg) Mens når du spiller FM så er du "alene". Og mer moro når man betaler en mnds beløp for å spille og annerledes når det skjer via nettleseren. Men er litt skeptisk til CM5. De har startet helt fra bånn og er ikke helt med ennå, men hvordan spillet blir får vi ikke vite før 18.mars, om den kommer ut da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg