Joachim_F Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bedre sent enn aldri - Sierra har nå lansert en engelskspråklig demo av Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude. Les artikkelen her Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eh...jeg kjøpte dette spillet til PC i oktober 2004 - på engelsk. Hva i all verden menes med at Sierra først NÅ har lansert en engelskspråklig demo? Spillet har jo vært ute i laaaang tid allerede! Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fullversjonen av spillet har vært ute lenge, nå forsøker Sierra å "lure" flere til å kjøpe spillet. Hun dama på det andre bildet der er ikke så verst, da, selv om ansiktet ser litt dumt ut. Gamer.no sa noe sånt som "damene er ikkje spesielt fine heller". Hmmmm... Er demoen "uncut"? ;-P Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tillater meg sitere fra artikkelen: samt et minispill hvor du får leke deg med papirfly. ....det gjorde det for meg. Jogger ned på Elkjøp nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg