Poldi Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hallo'n der ute... Lurte på ka nettverks kabel eg treng for å kjøre Xbox Live ??? ( kryssa eller vanlig ) Er det netverks kabel meg i "XBOX LIVE Srarter kit" som ein får kjøpt på elkjøp for ca 500 peng ??? Ka fart må/bør ein ha for å kjøre xbox live ??? Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg bruker en krysset kabel, men tror du kan bruke en helt vanlig nettverkskabel for å kjøre XBOX live. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Svaret på spørsmålet beror på hva du skal koble xboxen til. Dersom du skal koble den til en hub/switch må du normalt bruke vanlige kabler. Dersom du f eks skal koble den direkte til routeren fra Nextgentel må du ha krysset kabel. Dersom du allerede har en pc kan du ta kabelen som går inn i pcen og sette inn i xboxen. Da funker det (samtidig som PCen ikke er på nett og stjeler båndbredde fra xboxen). farten for Live beror på hvilke spill du skal spille og om du skal hoste spill for andre. Dersom du bare skal spille og ikke hoste, regner jeg med at 128 kb/s ut er nok. (Hastighet ut er like viktig som hastighet inn.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå