Kestrel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg bruker Globalscape til å laste opp hjemmesida mi. Men det går ikke å laste opp større filer enn ca. 2-3 mb. Hva kommer dette av? Noen tips? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette kan være en begrensning på serveren, at den rett og slett ikke aksepterer større filer enn 2-3 MB. Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hvor har du hjemmeside område? De fleste gratis hjemmeside servere, har begrensninger for hvor store filer du kan laste opp. litt upraktisk hvis du f.eks. har lagd en interaktiv flash film, eller site. Men sånn er det no bare. Et ordentlig webhotell og domene koster da ikke all verden. Lenke til kommentar
Kestrel Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har på www.tjc.no, det skal ikke være noen begrensning tror jeg... Lenke til kommentar
neb Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 da foreslår jeg at du sender en mail, eller tar en tlf til support. de hjelper deg sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå