Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på SE siden at det er kun W800 som kommer snart, skal ikke 750 komme her i landet :cry:

Dette er sannsynligvis bare en glipp.

T630 har til tider vært den mestselgende mobilen i Norge, og sjansen for at K750i ikke kommer hit er liten.

Don't worry :)

Lenke til kommentar
Altså det er jo ikke BRA bilder, det er bra i forhold til det vi har sett nå på mobil fronten..

Som arehei sa, så er dette et mobilforum, det er derfor logisk å samenligne kameraet på W800i/K750i med andre mobilkamera. Ikke med et highend dikitalkamere som bare er laget for å ta bilder... ;) Og da er dette kameraet langt fremfor de fleste konkurenttene.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig, kunne tenkt meg noe alla So5050, som det er masse rå animasjoner i menyene...

Tror det er bedre meny, men ikke altfor annerledes... takk gud for at det ikke er noe gammel system som noen av konkurentene har...

Men håper de har pyntet litt på den da.

;)

Lenke til kommentar

Jeg synest at det er mer klasse over W800 enn K750! W800 har liksom så runde former, mens K750 er mer firkantet. Baksiden på W'ern er mye, mye finere en baksiden til K750. Liker også de blanke knappene på W800, får litt ''denne er laget av et dyrt materiale'', noe jeg ikke får av K750, som jeg synest ser altfor plastikk ut.

Men de er mine meninger, som jeg og kommer til å drite i. Pris og ankomst bestemmer hvilken jeg kjøper :yes:

Lenke til kommentar

http://dintelefon.net/images/stories/sonye...K750i_K700i.jpg

Oh No de har gjort joystick hodet mindre, hva er det de tenker med?!? det er da vel ikke så smart.

og en ting, fra Dintelefon artikkelen sto det at Clara ville ha samme batteritid som K700i med nyeste sw, 2-3 dagers bruk, men Clara har jo 200mAh mer i batterikapasitet ? sluker plutselig tlf mye mer strøm fordi skjermen er 262k ? ?

Lenke til kommentar
sluker plutselig tlf mye mer strøm fordi skjermen er 262k ? ?

Ja, det er nok en god grunn. Pluss på minnekort osv. så har man vel årsaken. Men ifølge GSMarena har ihvertfall K750i/W800i 40 timer mer standby-tid og 1 time mer taletid.

Lenke til kommentar
Er nok ikke skjermen som har så mye skylden, er nok heller minnekortet, bruker man det mye, tar det mye strøm.

:roll:

Så bruker man heller ikke minnekortet når mobilen er i standby da. Standby er jo at mobilen ikke blir brukt.

Men på den andre siden så slår vel også skjermen seg av etterhvert, så da forsvant kanskje poenget mitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...