Mr team Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nei, de har tilgjengelig samme minnekort, derved samme minnekapasitet. Her er et bilde av 3d spill som følger med, virker lovende eller hva?!? Endret 2. mars 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er et bilde av 3d spill som følger med, virker lovende eller hva?!? Nei, jeg har det på S700i; Det er rett og slett utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Den støtter en standard som hele tiden vil utvikle og øke sin kapasitet, pr idag er det 2 gb, i Mars (?) kommer et på 4gb. Hvis telefoene bare støtter minnekort med filsystemet FAT(16), så vil 2GB være maks størrelse, ettersom at FAT(16) støtter maks 2GB. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 W800 har ikke bluetooth. Jo ''Software: Trådløs Bluetooth™-teknologi'' Står helt nede på denne siden Hmm, rart. Står nemlig ikke et ord om det i pressemeldingen deres, i motsetning til K750i sin pressemelding. adilr17: Vi har lært å ikke tro på hva SE sier Kan jo hende at den HAR det selv om de ikke sier det på pressemeldingen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Kan jo hende at den HAR det selv om de ikke sier det på pressemeldingen? Selvfølgelig. Det er jo det som er tilfelle her. Men det er uansett rart at bluetooth blir beskrevet med et eget avsnitt i K750i sin pressemelding, men ikke nevnt med et eneste ord i W800i sin pressemelding. Funksjoner som dette pleier å bli nevnt Uansett er ikke dette så viktig da det viste seg at begge har bluetooth. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Den støtter en standard som hele tiden vil utvikle og øke sin kapasitet, pr idag er det 2 gb, i Mars (?) kommer et på 4gb. Hvis telefoene bare støtter minnekort med filsystemet FAT(16), så vil 2GB være maks størrelse, ettersom at FAT(16) støtter maks 2GB. men altså tlf støtter MS pro duo så hvis det kommer et pro duo på 4GB så _skal_ det fungere i telefonen. Endret 2. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 K750i i sølv var nydelig. Enig. Den var steinfin! Men tror den hadde blitt bedre hvis hele driten hadde vært i sølv! Valgknappene er jo svarte... Men det er kanskje litt kølete og si " dobbelt v 800i " ??? Jeg ville kalt den kanskje V800i, men det er jo en annen tlf. som heter det Eller kan man kalle den for "Bertil" eller "Sarah" som noen sa Likte det Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Den støtter en standard som hele tiden vil utvikle og øke sin kapasitet, pr idag er det 2 gb, i Mars (?) kommer et på 4gb. Hvis telefoene bare støtter minnekort med filsystemet FAT(16), så vil 2GB være maks størrelse, ettersom at FAT(16) støtter maks 2GB. men altså tlf støtter MS pro duo så hvis det kommer et pro duo på 4GB så _skal_ det fungere i telefonen. Jeg henter igjen litt fra pressemeldingen: an external memory slot which accepts Memory Stick Duo up to 2GB, Her står det at memory slot'en støtter opp til 2 GB. Den sier ikke at det er kortene som er begrensingen. Vi kan tolke det som vi vil. Uansett. Det er da litt rart å spekulere i om et produkt som ikke kommer før om noen måneder fungerer sammen med et produkt som enda ikke er offisielt..? Den som venter får se Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Den støtter en standard som hele tiden vil utvikle og øke sin kapasitet, pr idag er det 2 gb, i Mars (?) kommer et på 4gb. Hvis telefoene bare støtter minnekort med filsystemet FAT(16), så vil 2GB være maks størrelse, ettersom at FAT(16) støtter maks 2GB. men altså tlf støtter MS pro duo så hvis det kommer et pro duo på 4GB så _skal_ det fungere i telefonen. Jeg henter igjen litt fra pressemeldingen: an external memory slot which accepts Memory Stick Duo up to 2GB, Her står det at memory slot'en støtter opp til 2 GB. Den sier ikke at det er kortene som er begrensingen. Vi kan tolke det som vi vil. Uansett. Det er da litt rart å spekulere i om et produkt som ikke kommer før om noen måneder fungerer sammen med et produkt som enda ikke er offisielt..? Den som venter får se stemmer det men jeg antar hvertfall at når de støtter MSD Pro standarden så vil kortene som blir lansert i fremtiden om de blir på 4,6 og 8GB fungere med den, men det kan jo selvfølgelig være en sperre der og, en makskapasitet. ang Bluetooth, støtter denne raskere bluetooth enn K700 ? for det tar liksom ti minutter bare å ta over en sang og enda lengre tid å ta over en simpsons episode. Endret 2. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ang Bluetooth, støtter denne raskere bluetooth enn K700 ? for det tar liksom ti minutter bare å ta over en sang og enda lengre tid å ta over en simpsons episode. Så vidt jeg vet følger det med USB-kabel til overføring. K750i / W800i bruker orginalt USB-grensesnitt og overføring bør derfor gå relativt kjapt og smertefritt Plugg inn kabelen og mobilen vises som en removable disk (glemte norske ordet) på Min Datamaskin. Hvis du fortsatt har lyst til å overføre via BT er det ingen grunn til å tro at dette er raskere på årets modeller. De har samme BT versjon så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ang Bluetooth, støtter denne raskere bluetooth enn K700 ? for det tar liksom ti minutter bare å ta over en sang og enda lengre tid å ta over en simpsons episode. Så vidt jeg vet følger det med USB-kabel til overføring. K750i / W800i bruker orginalt USB-grensesnitt og overføring bør derfor gå relativt kjapt og smertefritt Plugg inn kabelen og mobilen vises som en removable disk (glemte norske ordet) på Min Datamaskin. Hvis du fortsatt har lyst til å overføre via BT er det ingen grunn til å tro at dette er raskere på årets modeller. De har samme BT versjon så vidt jeg vet. åja stemmer det.. men mente jeg leste et sted at Clara og sikkert W800i støtter BT 1,2 er det en nyere BT enn den som er i K700 ? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Æsj.. Likte ikke den sølvfargede versjonen av K750i... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 bluethooth 1.2 har en lenger rekkevidde enn 1.1. Tror 1.1 skal rekke 10 m, mens 1.2 skal ha en rekkevidde på inntil 100m. En annen ting som man legger merke til er at det er en ny "bunnplugg, for netopp å få raskere hastighet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 En annen ting som man legger merke til er at det er en ny "bunnplugg, for netopp å få raskere hastighet. Hvorfor bruke bunnpluggen til dataoverføringen når man har USB-pluggen til dette? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det han mente var nok at bunnkontakten er blitt forandret fordi de nå støtter usb Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Bilder tatt med K750: http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=109476 http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam_samples/index.htm Sykt bra! Endret 2. mars 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bilder tatt med K750: http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=109476 http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam_samples/index.htm Sykt bra! Sett dem før! Men helt sykt Detter er bra! Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Altså det er jo ikke BRA bilder, det er bra i forhold til det vi har sett nå på mobil fronten.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Altså det er jo ikke BRA bilder, det er bra i forhold til det vi har sett nå på mobil fronten.. Og hva handler dette forumet om? Mobiler..! Nettopp. Jeg likte det bildet som viste antall km eller noe. Det viser hvor bra det er med fokus Utrolig skarphet (til å være mobilkamera altså) på det punktet. I fjor prioriterte ikke SE kameraet i K700i, fint de har lært av sine feil Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 [quoteMen det er kanskje litt kølete og si " dobbelt v 800i " ??? Jeg ville kalt den kanskje V800i, men det er jo en annen tlf. som heter det Eller kan man kalle den for "Bertil" eller "Sarah" som noen sa Likte det Heeey... cool! noen likte iden min/vår. grunnen til at jeg kom med sarah, var for at det skulle være internasjonalt, som i'en på modellen. Bertil... hvordan uttaler man det på engelsk evt? herved døper jeg w800i for Sarah, noen som er med på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå