Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utseendet til clara så deiligere enn sarah (w800i), tastene til clara er bare til å smelte.

kan virke sånn at sarah er mer for de unge, mens clara kler til de eldre. de som har stil, de som vil leke gærn, de som leker VIP osv osv...

Lenke til kommentar

stemmer det, W800 har en litt mer leken stil, også når det gjelder fargene er de litt "freshere" enn K750 sine.

Denne er ment til de mer konservative business brukere...

Den i sølv var nydelig på kamera siden, mens den i sort var finere på telefon siden.

:whistle:

Lenke til kommentar

Oppgrader med ny firmware da vel, da får du en mye bedre mobil, og du blir sikkert fornøyd!

Ang K750, er mulig at den kan komme til Sverige og Norge i ...hold dere fast, i April... og resten av Europa i Mai.

Det hadde vært helt ok liksom...

:love:

Lenke til kommentar

ja jeg har nå R2AE033 og fremdeles er det litt lagg før mikken og høytaleren aktiveres når jeg ringer og mottar samtaler.

:love: K750 :love:

foresten noen som vet hvilken res den bruker på video opptak ? hørte VGA men det kan jeg ikke tro.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

W800_mediaplayer_narrow.jpg

W800..

la merke til dette: 38MB internal, Memory Stick Duo slot (512MB max)sjek hva som står hos Pc-World: Musikken lagres på det medfølgende Memory Stick Duo – kortet på 512 MB. Dette er nok plass til 100-150 sanger, avhengig av hvilken kvalitet du ønsker. Memory Stick Duo finnes for tiden i opp til 2GB. her står ikke noe om Max inne ;)

K750_narrow.jpg

K750i

38MB internal, Memory Stick Duo slot (2GB max) Jeg syns og ha lest at denne skulle støtte opptill 4 GB :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...