Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera :yes:

Når telefoner som 3200 har Edge så vet jeg ikke helt hvor mye dette har med prisen å gjøre? Jeg mener også dette er en veldig gjennomført telefon, og derfor litt rart de har utelatt Edge. Bra Kamera / mp3 spiller ja.. Men trenger jo ikke være enten eller. Er nok dessuten endel som bruker Edge uten å selv vite om det i dag. ;)

 

Men kommer det en 3G versjon av K750 senere i året som adilr17 skriver, kan jo det være grunnen...

 

Fant artikkelen

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article353228.ece

 

 

 

"Dessverre har ikke W800 – eller noen av de andre telefonene i slippet – støtte for Edge.

 

 

Men daglig leder i Sony Ericsson Norge, Erik Sandsmark, lover at W800 skal komme i 3g-versjon i løpet av 2005."

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen.

Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen.

Man slipper da altså å levere inn hos forhandler.

 

Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte :)

Hei Stian!

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i.

 

 

Med vennlig hilsen

/Pontus Larsson

Sony Ericsson Call Center

Lenke til kommentar
Min K750i er fortsatt ikke sendt fra Komplett... :wallbash:

Jeg venter på min fra PCutstyr.no, bestillte i går morges, 100+ på lager, men den er fortsatt ikke havnet på plukkliste :mad: Har sendt mail og mast, men vet ikke om det hjelper så mye.

Lenke til kommentar
Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen.

Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen.

Man slipper da altså å levere inn hos forhandler.

 

Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte :)

Hei Stian!

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i.

 

 

Med vennlig hilsen

/Pontus Larsson

Sony Ericsson Call Center

Det er det dummeste jeg har hørt.

Folka på support hakke peiling!

 

Jeg er 100% sikker påat det skal gå an å oppdatere firmware gjennom nettet sånn som ved tilfellet ved P900/P910 og K700/S700 er.

Lenke til kommentar
Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen.

Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen.

Man slipper da altså å levere inn hos forhandler.

 

Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte :)

Hei Stian!

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i.

 

 

Med vennlig hilsen

/Pontus Larsson

Sony Ericsson Call Center

Det er det dummeste jeg har hørt.

Folka på support hakke peiling!

 

Jeg er 100% sikker påat det skal gå an å oppdatere firmware gjennom nettet sånn som ved tilfellet ved P900/P910 og K700/S700 er.

Står liksom i manualen at det er mulig å gjøre, så da er det jo bare å vente på firmware...Blir godt å slippe å levere telefonen inn!

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å få tatt et eneste bilde. I det jeg trykker på ikonet for kamera i menyen, så skjer det ingenting. Den går i halvt sekund i kamera-modus for deretter å returnere til hovedmenyen.

 

Tips mottas snarest!

Hmm!!

 

Sett tlf til at den skal lagre bilder på mobilen, ta en bilde, sette så tilbake til at den skal lagre på memory sticken.

gjør d samma om du også har prob med å filme.

 

hadde kun dette prob med video,etter å ha gjort d ove så hakke jeg hatt noen prob

Lenke til kommentar

Altså flere som sitter med samme problemet? Komplett er så treige til å få sendt varene sine. Ringte Retur og support i stad. De sa de hadde problemer om dagen. Sleit med å få sendt ut varene sine. ... Jeg, som bestilte min k750i i går, har fortsatt en "åpen" ordre på komplett.no .... men men.... GL HF KOMPLETT

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å få tatt et eneste bilde. I det jeg trykker på ikonet for kamera i menyen, så skjer det ingenting. Den går i halvt sekund i kamera-modus for deretter å returnere til hovedmenyen.

 

Tips mottas snarest!

Dette virker kanskje litt dumt, men har du husket å åpne linsedekselet?

Det eneste forslaget jeg kommer på... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...