iCar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Ingen som reagerer på at den ikke har Edge? Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera Når telefoner som 3200 har Edge så vet jeg ikke helt hvor mye dette har med prisen å gjøre? Jeg mener også dette er en veldig gjennomført telefon, og derfor litt rart de har utelatt Edge. Bra Kamera / mp3 spiller ja.. Men trenger jo ikke være enten eller. Er nok dessuten endel som bruker Edge uten å selv vite om det i dag. Men kommer det en 3G versjon av K750 senere i året som adilr17 skriver, kan jo det være grunnen... Fant artikkelen http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article353228.ece "Dessverre har ikke W800 – eller noen av de andre telefonene i slippet – støtte for Edge. Men daglig leder i Sony Ericsson Norge, Erik Sandsmark, lover at W800 skal komme i 3g-versjon i løpet av 2005." Endret 25. mai 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Min K750i er fortsatt ikke sendt fra Komplett... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen. Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen. Man slipper da altså å levere inn hos forhandler. Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte Hei Stian! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i. Med vennlig hilsen /Pontus Larsson Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
O_K Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Min K750i er fortsatt ikke sendt fra Komplett... Jeg venter på min fra PCutstyr.no, bestillte i går morges, 100+ på lager, men den er fortsatt ikke havnet på plukkliste Har sendt mail og mast, men vet ikke om det hjelper så mye. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen. Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen. Man slipper da altså å levere inn hos forhandler. Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte Hei Stian! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i. Med vennlig hilsen /Pontus Larsson Sony Ericsson Call Center Det er det dummeste jeg har hørt. Folka på support hakke peiling! Jeg er 100% sikker påat det skal gå an å oppdatere firmware gjennom nettet sånn som ved tilfellet ved P900/P910 og K700/S700 er. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor lenge varer batteriet dersom man spiller mp3 med K750i? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
ErBr Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 er d noen som vet hvor mye k750 koster på SIBA med djuice magnum abonnement? Har så lyst på den Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Min ble registrert på omlastningssentralen kl. 09:06 i dag morges... tipper jeg får den på døren snart da! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Da var min hentet på Telehuset i Bodø Så bra ut. Får teste litt og se om den er bra. Var jo fornøyd med K700 så da blir jeg nok fornøyd med K750i. Eneste minuset er at den ikke har 3g. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Itavisen har testet K750 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306219 Lenke til kommentar
Naits Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) TV2 Nettavisen har også en test ute. EDIT: Tydeligvis en gammel test, men fortsatt en test Endret 25. mai 2005 av Naits Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 *Kameralyden (med unntak av "Møte-profilen") *Linsedekselet virker noe svakt? Kameralyden er av når du har telefonen i stillemodus... Linsedekselet er jeg litt redd for selv... Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg sliter med å få tatt et eneste bilde. I det jeg trykker på ikonet for kamera i menyen, så skjer det ingenting. Den går i halvt sekund i kamera-modus for deretter å returnere til hovedmenyen. Tips mottas snarest! Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen. Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen. Man slipper da altså å levere inn hos forhandler. Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte Hei Stian! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Vi har i dagsläget ingen uppgift på om det är planerad någon uppdateringstjänst för Sony Ericsson K750i. Med vennlig hilsen /Pontus Larsson Sony Ericsson Call Center Det er det dummeste jeg har hørt. Folka på support hakke peiling! Jeg er 100% sikker påat det skal gå an å oppdatere firmware gjennom nettet sånn som ved tilfellet ved P900/P910 og K700/S700 er. Står liksom i manualen at det er mulig å gjøre, så da er det jo bare å vente på firmware...Blir godt å slippe å levere telefonen inn! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg sliter med å få tatt et eneste bilde. I det jeg trykker på ikonet for kamera i menyen, så skjer det ingenting. Den går i halvt sekund i kamera-modus for deretter å returnere til hovedmenyen. Tips mottas snarest! Hmm!! Sett tlf til at den skal lagre bilder på mobilen, ta en bilde, sette så tilbake til at den skal lagre på memory sticken. gjør d samma om du også har prob med å filme. hadde kun dette prob med video,etter å ha gjort d ove så hakke jeg hatt noen prob Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor velger jeg hvor den skal lagre bilder? Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Altså flere som sitter med samme problemet? Komplett er så treige til å få sendt varene sine. Ringte Retur og support i stad. De sa de hadde problemer om dagen. Sleit med å få sendt ut varene sine. ... Jeg, som bestilte min k750i i går, har fortsatt en "åpen" ordre på komplett.no .... men men.... GL HF KOMPLETT Lenke til kommentar
lugah Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 bestilte på mandags natt jeg...ble sendt igår hente den på posten her snart. Lenke til kommentar
xp1800 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå har det vært mye snakk om K750i, men er det noen som har en liten anelse når W800i kommer i nettbutikkene? Er usikker på hvilken jeg skal kjøpe, men vil uansett vente til W800i kommer.(hvis det ikke tar for lang ti da ) Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg sliter med å få tatt et eneste bilde. I det jeg trykker på ikonet for kamera i menyen, så skjer det ingenting. Den går i halvt sekund i kamera-modus for deretter å returnere til hovedmenyen. Tips mottas snarest! Dette virker kanskje litt dumt, men har du husket å åpne linsedekselet? Det eneste forslaget jeg kommer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå