Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

 

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre; på sonyericsson.no kan man lese: K750i er kompatibel med Memory Stick PRO Duo™ som kan utvides opp til 1 GB.. Andre nettsider i forbindelse med tester og til dels salg av telefonen også indikerer at man kan bruke 2GB brikken. Er det noen her som kan gi et godt svar på dette? Kan K750i benytte 2GB memory stick?

Jepp 2GB skal ikkje vere noko problem. k750i støtter jo PRO Duo, og om eg ikkje har lest feil, så går den faktisk opp til 4GB. Vil anta at telefonen støttar det og, sidan det er PRO Duo brikke. No hugsa eg ikkje akkurat kvar eg las det, men skal sjå om eg finner det igjen. Kan jo berre vere nokon som har skreve feil også, men 2GB skal vertfall funke :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er dum? Jeg klarer ikke å finne musikken på MS når jeg skal legge den til i en spilleliste...

 

Ellers en ganske knall telefon, men skal jeg nevne noe så må det være:

*Kameralyden (med unntak av "Møte-profilen")

*Litt harde taster, 2-tasten er litt liten pga. joysticken.

*Kun 100 SMS (ikke testet enda da men..)

*SE har endret ladepluggen, mulig dere andre visste det, men for meg kom det som et lite sjokk som så frem til å bruke gammel billader og slippe å ha med ekstralader til SE BT-handsfree.

*Jeg plages også litt av alt "styret" på baksiden av mobilen, ikke altfor god å holde i med to hender når man skriver.

*Linsedekselet virker noe svakt?

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Bare jeg som er dum? Jeg klarer ikke å finne musikken på MS når jeg skal legge den til i en spilleliste...

Står i manualen hvilken mappe den skal ligge i for å fungere.

 

Fungerte allikevel ikke hos meg når jeg flyttet det over med USB-kabelen til den riktige mappen.

 

Ble til at jeg måtte sende over med bluetooth til noe den selv kalte "telefonminne". Det viste seg at dette minnet var MS-kortet.

 

Fungerte flott etter det.

Lenke til kommentar

Var innom lefdal lade igår, spurte når de fikk inn k750i, måtte nesten le da jeg fikk svar, selgeren var overbevist om at det var k700i jeg snakket om, han ahdde aldri hørt om k750i. Etterhvert fikk han søkt den opp og fant ut at de ville ta ca 4000,- uten abo for den. Går an å spare endel på å bruke prisgarantien der isåfall. Problemet var bare at de hadde ikke bestilt den om han ante ikke når de hadde tenkt å gjøre det heller... :nei:

Lenke til kommentar

 

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre; på sonyericsson.no kan man lese: K750i er kompatibel med Memory Stick PRO Duo™ som kan utvides opp til 1 GB.. Andre nettsider i forbindelse med tester og til dels salg av telefonen også indikerer at man kan bruke 2GB brikken. Er det noen her som kan gi et godt svar på dette? Kan K750i benytte 2GB memory stick?

Jepp 2GB skal ikkje vere noko problem. k750i støtter jo PRO Duo, og om eg ikkje har lest feil, så går den faktisk opp til 4GB. Vil anta at telefonen støttar det og, sidan det er PRO Duo brikke. No hugsa eg ikkje akkurat kvar eg las det, men skal sjå om eg finner det igjen. Kan jo berre vere nokon som har skreve feil også, men 2GB skal vertfall funke :D

Det står til og med på SE sine sider at den støtter 2GB minnekort

Lenke til kommentar
...men skal jeg nevne noe så må det være:

*Kameralyden (med unntak av "Møte-profilen")

*Litt harde taster, 2-tasten er litt liten pga. joysticken.

*Kun 100 SMS (ikke testet enda da men..)

*SE har endret ladepluggen, mulig dere andre visste det, men for meg kom det som et lite sjokk som så frem til å bruke gammel billader og slippe å ha med ekstralader til SE BT-handsfree.

*Jeg plages også litt av alt "styret" på baksiden av mobilen, ikke altfor god å holde i med to hender når man skriver.

*Linsedekselet virker noe svakt?

Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Lenke til kommentar
...men skal jeg nevne noe så må det være:

*Kameralyden (med unntak av "Møte-profilen")

*Litt harde taster, 2-tasten er litt liten pga. joysticken.

*Kun 100 SMS (ikke testet enda da men..)

*SE har endret ladepluggen, mulig dere andre visste det, men for meg kom det som et lite sjokk som så frem til å bruke gammel billader og slippe å ha med ekstralader til SE BT-handsfree.

*Jeg plages også litt av alt "styret" på baksiden av mobilen, ikke altfor god å holde i med to hender når man skriver.

*Linsedekselet virker noe svakt?

Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Gjør meg absolutt ingen ting.

 

Netcom har ikke EDGEdekning sør for Trondheim uansett.

Der har de 3G istedet.

 

Eneste jeg bruker av slike tjenester er wap.vg.no fra tid til annen, samt å sende en MMS en sjelden gang.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor godt ordrestatussiden hos siba blir oppdatert? Bestilte telefonen min i går, og fikk beskjed om at den ville bli sendt idag. Da jeg sjekket sidene idag stod det at de ikke lenger hadde telefonen på lager. Ringte derfor over til kundeservice som sjekket det ut, og kune si at telefonen holdt på å bli pakket ut, og derfor ville bli sendt idag.

 

Reagerer bare at det fremdeles ikke står at den har blitt sendt.

Lenke til kommentar
Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera :yes:

Lenke til kommentar
Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera :yes:

3g er fremtiden edge er jo bare en mellom ting!

 

Uansett så kommer det en 3g versjon av k750 litt senere i året!

Lenke til kommentar
Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera :yes:

Når telefoner som 3200 har Edge så vet jeg ikke helt hvor mye dette har med prisen å gjøre? Jeg mener også dette er en veldig gjennomført telefon, og derfor litt rart de har utelatt Edge. Bra Kamera / mp3 spiller ja.. Men trenger jo ikke være enten eller. Er nok dessuten endel som bruker Edge uten å selv vite om det i dag. ;)

 

Men kommer det en 3G versjon av K750 senere i året som adilr17 skriver, kan jo det være grunnen...

Lenke til kommentar
Ingen som reagerer på at den ikke har Edge?

Det er en såpass igjennomført telefon ellers så de fleste bryr seg ikke om det. Dette hadde jo også skrudd opp prisen Edge er en teknologi som så mange ikke har bruk for eller bruker pr. i dag. Vi prioriterer heller god mp3-spiller og kamera :yes:

Når telefoner som 3200 har Edge så vet jeg ikke helt hvor mye dette har med prisen å gjøre? Jeg mener også dette er en veldig gjennomført telefon, og derfor litt rart de har utelatt Edge. Bra Kamera / mp3 spiller ja.. Men trenger jo ikke være enten eller. Er nok dessuten endel som bruker Edge uten å selv vite om det i dag. ;)

 

Men kommer det en 3G versjon av K750 senere i året som adilr17 skriver, kan jo det være grunnen...

Nå skal jeg ikke si at det er 100% sant.

Men den dagen Se lanserte k750/w800, sa dem at dem vil komme med en 3g versjon av k750/w800.

 

Hmm skal prøve å lete tilbake der hvor det står!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...