Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ah, kjipe saker, men fikk dem ikke inn de k750i'ene i dag a? De fikk dem faktisk inn i går kveld. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 SÅ mye jeg gleder meg til i morgen eller torsdag... da blir det heavvy bildetagning Til deg som lurte på om de har på Lefdal på alnabru: Ifølge noen tidligere her på forumet har de den på SIBA furuset, ikke langt unna... Var forresten deilig å se *Dragon* poste bilde av kjente trakter i bildetråden Noen som klarer å ta litt bedre landskapsbilder enn de som er lagt inn på tråden fra før av? Og kan du se på et bilde ca. hvor bra det er når du har tatt det, eller ser du først hvor det er skarpt og hvor det er uskarpt når du legger det inn på PC-en? Lenke til kommentar
Vegard-CFC Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor går den ut i hovedvindu når jeg trykker på knipseknappen for å filme? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vegard: Prøv å sett telefonen til å lagre det i telefonminnet.. Hvis det funker, prøv å sett det tilbake.. Hvis det ikke da fungerer så har du samme prob som meg Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet Det samme skjer hos meg... De har innført "hendelser" så man ikke får opp bilde lenger. Man kan faktisk lese starten på meldingen også, noe jeg ikke er spes happy for. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da må vi bare mase på SE om å få fiksa det. Kjipt gjort å fjerne denne funksjonen! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som vet om det vil komme en frosty silver utgave i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet Det samme skjer hos meg... De har innført "hendelser" så man ikke får opp bilde lenger. Man kan faktisk lese starten på meldingen også, noe jeg ikke er spes happy for. Posta på esato og fikk svar om at du kan velge dette. Så bra! Gleder meg til i morgen!!! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Til de som kanskje ikke visste det, jeg visste ikke det. Mobilen lades gjennom usb kabelen. Firmware kan også oppgraderes via denne kabelen. Man slipper da altså å levere inn hos forhandler. Dette står visstnok i manualen, men jeg har sendt en mail til SE kundesupport for å bekrefte Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vegard: Prøv å sett telefonen til å lagre det i telefonminnet.. Hvis det funker, prøv å sett det tilbake.. Hvis det ikke da fungerer så har du samme prob som meg Jeg måtte bytte litt frem og tilbake. Nå fungerer det plutselig hele tiden. Mobilen lader gjennom USB. Man kan oppdatere mobilen gjennom USB. Man får ikke lagret til MS når man har den koblet til USB. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet Det samme skjer hos meg... De har innført "hendelser" så man ikke får opp bilde lenger. Man kan faktisk lese starten på meldingen også, noe jeg ikke er spes happy for. Posta på esato og fikk svar om at du kan velge dette. Så bra! Gleder meg til i morgen!!! Har du link til tråden? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har oppdaget at det ikke kommer bilde opp av personen som sender meg sms når jeg har lagt vedkommende til. Men om personen ringer så kommer det opp! Er det noe jeg gjør feil, eller har SE forandret på dette oppsettet? Noen andre som har opplevd dette? Kan noen bekrefte/avkrefte dette. Hadde vært kjipt hvis bilde av den du får sms fra funksjonen hadde blitt fjernet Det samme skjer hos meg... De har innført "hendelser" så man ikke får opp bilde lenger. Man kan faktisk lese starten på meldingen også, noe jeg ikke er spes happy for. Du kan velge i sms instillingene om du vil se sytarten på mld eller nr du har 3 valg der. Lenke til kommentar
a85 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg nettopp lastet ned MSN og en haug med programmer til den (eller egentlig til K700 da men) Jeg er meget fornøyd med mobilen!!!! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Did you know: Radio as Alarm Clock "You can use the radio as your alarm signal: Scroll to Organizer > Alarms > Alarm signal Note: Ensure that you have your portable handsfree attached." Schtilig! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå har jeg nettopp lastet ned MSN og en haug med programmer til den (eller egentlig til K700 da men) Jeg er meget fornøyd med mobilen!!!! Kanskje feil tråd å ta det i, men hvordan fungerer MSN til mobiltelefonen i praksis med tanke på kostnad og data overført? Blir det ikke dyrt, hvis den hele tiden skal sende meldinger til og fra via GPRS? Lenke til kommentar
Vegard-CFC Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ok, nå kommer kanskje et dumt spm, men hvordan få på tastelåsen manuelt på en rask og enkel måte? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nå har jeg nettopp lastet ned MSN og en haug med programmer til den (eller egentlig til K700 da men) Jeg er meget fornøyd med mobilen!!!! Kanskje feil tråd å ta det i, men hvordan fungerer MSN til mobiltelefonen i praksis med tanke på kostnad og data overført? Blir det ikke dyrt, hvis den hele tiden skal sende meldinger til og fra via GPRS? Hvis du ha TalkMore, Mobyson eller liknende er det billig, men har du NetCom eller Telenor blir det fort dyrt... Bruker ca. 15-20 kb på oppkoblingen også bruker den ikke mange bytes på å sende en melding... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå