Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sittet og lekt meg med denne herlige mobilen her, det første jeg oppdaget var byggekvaliteten-meget solid og bra byggd, ikke noe knirk eller noe-lekkert!

 

Menyene er strålende, kamera glimrende, tastene er meget bra, litt uvant med de øverste tastene ennå men...

Sleit også med å ta opp video, må lagres på telefon minne og ikke på minnekortet-snedig...slik skal det vel ikke være?

ellers virker den fri for bugs hittil.

Må si at skjermen er meget bra, på papiret virker den ikke bedre enn K700 sin, men K750 sin er betydelig bedre-fargegjengivelse og skarphet!

Det var den jeg var mest usikker på-men den skuffer heller ikke gitt!

Lyden er ikke minst blitt veldig mye bedre enn på K700, høy og bra lyd-beste jeg har hørt på noen mobil hittil faktisk.

 

:love::love::love:

 

Har tatt noen bilder som jeg kanskje legger ut senere?

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Sleit også med å ta opp video, må lagres på telefon minne og ikke på minnekortet-snedig...slik skal det vel ikke være?

ellers virker den fri for bugs hittil.

Hm flere som har det problemet ser jeg.

hvis du velger at den skal lagre på mobilen, tar en kort video, og setter den tilbake til memory stick så skal den virke, gjorde d for meg iallefall

Lenke til kommentar
da har jeg også skaffet meg k750i.. hentet den hos norwegian telecom på minde i bergen.. har masse på lager der vissnok.. :hmm:

 

men lurer på en ting... kan man bruke den medfølgende kabelen til å oppgradere til ny fimware når den tid kommer? eller må man ha noe nytt da? evt. levere den inn? noen som vet dette....

 

takk

ingen som vet?

Lenke til kommentar
da har jeg også skaffet meg k750i.. hentet den hos norwegian telecom på minde i bergen.. har masse på lager der vissnok..  :hmm:

 

men lurer på en ting... kan man bruke den medfølgende kabelen til å oppgradere til ny fimware når den tid kommer? eller må man ha noe nytt da? evt. levere den inn? noen som vet dette....

 

takk

ingen som vet?

Jeg vet ikke, men jeg skal iallfall skrive under på at det har vært voldsomt kjekt å kunne oppdatere FW selv via denne kabelen.

 

Har forøvrig kjøpt et av de siste eksemplarene hos Netshop nå :thumbup: (De har 3stk igjen i skrivende øyeblikk)

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Det fungerte bra hos meg. Hvis du prøver å starte videofilmingen med joysticken så havner du tilbake på stillbilde. Kanskje det er det du gjør. Prøv å start opptaket med knappen på siden.

Nå har jeg prøvd å filme på flere forskjellige måter. Det viser seg at jeg kan filme, men kun når jeg lagrer på telefonen.. Er det noe galt med minnebrikken?

Lenke til kommentar

Det fungerte bra hos meg. Hvis du prøver å starte videofilmingen med joysticken så havner du tilbake på stillbilde. Kanskje det er det du gjør. Prøv å start opptaket med knappen på siden.

Nå har jeg prøvd å filme på flere forskjellige måter. Det viser seg at jeg kan filme, men kun når jeg lagrer på telefonen.. Er det noe galt med minnebrikken?

Nå har jeg testa litt videokam etter så mye snakk, ble jeg ganske bekymret. men hos meg lagrer den på minnekortet. så bugs-free hos min

Lenke til kommentar

halloooow folkens! Mange flotte innspill her.

 

Bestemte meg vel for å kjøpe k750i lenge før den fikk et navn :p så den er bestilt ;)

 

Men jeg bestilte den fra komplett i dag, som stod med 100+ på lager da jeg bestilte... da var kl.16:50 .... ordren står som "åpen" på kontoen min på komplettsida... Er det sannsynlig at jeg får mobilen før Lørdag eller? (bosatt rett utenfor Drammen) Vil veldig gjerne ha denne koseklumpen før lørdag, evnt lørdag da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Bestilte k750i hos Komplett i går kveld, men nå klokken 17.00 i dag står ordren som "åpen" og mulig å kansellere. Betyr det at telefonen ikke er sendt enda? Noen som har opplevd det samme? :ermm:

Jeg bestillte K750i på fredag, men ordren min står også fortsatt som åpen (altså ikke sendt)... :hrm:

Lenke til kommentar

Det fungerte bra hos meg. Hvis du prøver å starte videofilmingen med joysticken så havner du tilbake på stillbilde. Kanskje det er det du gjør. Prøv å start opptaket med knappen på siden.

Nå har jeg prøvd å filme på flere forskjellige måter. Det viser seg at jeg kan filme, men kun når jeg lagrer på telefonen.. Er det noe galt med minnebrikken?

Nå har jeg testa litt videokam etter så mye snakk, ble jeg ganske bekymret. men hos meg lagrer den på minnekortet. så bugs-free hos min

Den video funksjonen fungerer som bare det nå!

Satt den til lagring på telefonminne, da kunne jeg ta opp video, og i meget akseptabel kvalitet også, mye bedre enn min gamle K700.

Vel, satt tilbake lagringen til minnekortet, og da kunne jeg filme igjen, høyeste oppløsning-veldig bra...

Bugsen var altså ikke mye krise visste det seg heldigvis!

 

:love:

Lenke til kommentar

Min Clara ble sendt fra Komplett i dag... :yes:

 

Jeg bestillte opprinnelig en 1GB memory stick på samme ordre men slettet denne da komplett ikke kunne levere kortet før i juni.... ville jo ikke vente på telefonen så lenge.

 

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre; på sonyericsson.no kan man lese: K750i er kompatibel med Memory Stick PRO Duo™ som kan utvides opp til 1 GB.. Andre nettsider i forbindelse med tester og til dels salg av telefonen også indikerer at man kan bruke 2GB brikken. Er det noen her som kan gi et godt svar på dette? Kan K750i benytte 2GB memory stick?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...