Tjohei Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Men man kan vel ha telefonen skrudd på mens den lader første gangen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe kansje det, ja var nettopp på Siba selv, løp inn døra og fikk tak i min yndling. Å herregud så vanvittig stillig den er og se på, å ta på! Digg desing rett og slett, gleder meg til den er ferdig ladet her og, dama sa til meg og at det tar 16 timer, og det er greit nok. Så mye jeg skal leke med den så fortjener den sin tid til lading Lenke til kommentar
a85 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe kansje det, ja var nettopp på Siba selv, løp inn døra og fikk tak i min yndling. Å herregud så vanvittig stillig den er og se på, å ta på! Digg desing rett og slett, gleder meg til den er ferdig ladet her og, dama sa til meg og at det tar 16 timer, og det er greit nok. Så mye jeg skal leke med den så fortjener den sin tid til lading Siba hvor? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe kansje det, ja var nettopp på Siba selv, løp inn døra og fikk tak i min yndling. Å herregud så vanvittig stillig den er og se på, å ta på! Digg desing rett og slett, gleder meg til den er ferdig ladet her og, dama sa til meg og at det tar 16 timer, og det er greit nok. Så mye jeg skal leke med den så fortjener den sin tid til lading Siba hvor? Siba Furuset har den! Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Det er bare å bruke telefonen mens den lader. Lad den så lenge som det står i manualen. Angående batteriet kan dere søke på en tråd som er noen måneder gammel angående førstegangslading som bruker mange ulike kilder for å argumentere. En bra tråd. Les tråden, velg selv og ikke hør på uvitende butikkselgere (sier overhodet ikke at _alle_ er det). Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ok folkens angående lading første gang Fant noe på hurtigveiledningen som fulgte med. *Vent ca 4 timer til batteriret er fulladet Min er fulladet nå, for vel vente i 4 timer til før jeg begynner å bruke den Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor sa dama på SIBA at jeg skulle lade den 16 timer? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor sa dama på SIBA at jeg skulle lade den 16 timer? ja lol! det sa hun til meg også... og måtte du si "nummer en" i kassa? :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor sa dama på SIBA at jeg skulle lade den 16 timer? Fordi 1) Hun vet ikke bedre 2) Har blitt fortalt det fra en annen som ikke vet bedre 3) Hun har ikke fått med seg at dagens batterier ikke er som de var før Men som sagt: Gjør hva dere vil. Lad den så lenge dere vil. Men etter å ha lest den store tråden om førstegangslading er det ingen tvil om hva jeg tror. Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor sa dama på SIBA at jeg skulle lade den 16 timer? ja lol! det sa hun til meg også... og måtte du si "nummer en" i kassa? :!: Ja, faktisk Hehe... Lenke til kommentar
Oleee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor sa dama på SIBA at jeg skulle lade den 16 timer? Fordi 1) Hun vet ikke bedre 2) Har blitt fortalt det fra en annen som ikke vet bedre 3) Hun har ikke fått med seg at dagens batterier ikke er som de var før Men som sagt: Gjør hva dere vil. Lad den så lenge dere vil. Men etter å ha lest den store tråden om førstegangslading er det ingen tvil om hva jeg tror. Lenge syns du jeg skal lade den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Som sagt: Så lenge som manualen sier. Jeg aner ikke hva det står i manualen til K750i. Står det 4 timer la den lade 4 timer, står det 16 lar du den lade 16. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Som sagt: Så lenge som manualen sier. Jeg aner ikke hva det står i manualen til K750i. Står det 4 timer la den lade 4 timer, står det 16 lar du den lade 16. Det står i manualen at etter at den er fulladet, min ble i løpet av 30 min, så la den lade 4 timer til. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da er min sendt fra netshop! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) kjøpte den på furuset kl 10 i dag off course (Siba for og være litt pirkete) Men helt seriøst, mener dere at jeg kan bruke den om 2 timer? Har stått i siden 11.. Vil ikke akkuratt få batteriet til og bli slappt........ En liten ting her folkens, jeg er ekstremt perfeksjonist enkelte ganger, nå står tlf i laderen som sakt. Å klokke bakgrunnen er oppe nå mens den lader, jeg legger merke til her at tallene "bølger litt" altså ikke selve tallet men tallet inni. Kan godt komme av at laderen er i så det blir forstyrrelser men vil bare dobbel sjekke med dere om dette er normalt.. Kan ikke fordra defekte ting... glemte og si at dette skjer ikke når jeg skrur på tlf, mulig at det er fordi det er andre farger her da... hadde vært hyggelig om dere andre der ute som lader kunne ta dere en liten titt på deres sweete k750i Endret 24. mai 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
norst1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Da har jeg fått min. Klart Svar i Vika fikk inn ca 15 stk for en halv time siden. 1995,- med ActiveTalk. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
ZeuZ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I dag av alle daga so skulle sjølvsagt posten vere sein. Nei, no er det nesten sånn at eg venta å få mobilen mandag/tirsdag neste veke... alt håp virka ute... Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 noen som vet hva ordrestatusen "salg" på siba.no betyr? Ingen som vet det? Lenke til kommentar
Anette Amundsen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 noen som vet hva ordrestatusen "salg" på siba.no betyr? Ingen som vet det? Da er den ikke sendt ennå. Når de har sendt den får du sporingsnummer, og status endrer seg til "levert". Gjorde ihvertfall det hos meg. Lenke til kommentar
vlunde Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hipp Hipp Hurra Da er K750i innkjøpt, dette virker svært lovende! Til alle som har mac, og sitter og trøbler med iSync: http://www.esato.com/archive/t.php/t-92741 Fungerer PERFEKT! Får til og med opp riktig bilde i iSync-vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå