Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter nå å fyller ut ordren på Siba.no, men lurer på et par ting angående bestillingen.

 

Da abonnementet mitt ble opprettet for lenge siden ble det opprettet på min mor, men det er jeg som står som bruker. Må jeg da bestille telefonen på hennes navn? Og hvor i bestillingen velger jeg om jeg skal videreføre et eksisterende abonnement?

Egentlig kan du ikke bestille i det hele tatt.

 

Det er din mors abonnement og hun er den eneste som kan endre det.

Lenke til kommentar

Konge:) Da er min telefon bestilt også. Var innom Spaceworld på Ski Storsenter i går, han skulle ringe meg med en gang den kom inn døra sa han. Han var sinnsykt gira på den selv, tror ikke de får inn så mange, han karen skulle ha 2 (!) og jeg skal ha 1 pluss at det sto ett par til på lista. Gleder meg ass:)

Nå håper jeg bare at tlf ringer snart:p Noen som har funnet noen pris på den med Privat + eller? Bortsett fra Telekiosken sin?

Lenke til kommentar

Lekte litt med den i dag...NICE.

Så at det nå er mulig å legge til gebursdager med varslig hvert år.

Noe som har vært et savn fra meg på de andre modellene fra S///.

 

Fikk nettopp inn en MMS med bilde som var tatt med k750i ...WOW..Vanvittig bra. (ble vist på en s700i)

Lenke til kommentar
Har nå bestilt mobilen fra Siba.no, men frykter at jeg nå skal være så uheldig at jeg nå finner den i en lokal butikk. Er det mulig å trekke bestillingen hos Siba da? I så fall hvordan?

Du har kjøpt mobilen over internett. Da har du 14 dagers angrerett så det skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Due er vel den minste utgaven av Memorystick, den som brukes i K750i og nyere Sony kompaktkamera. Kjøper man duo, følger det som regel med en adapter som gjør at kortet også kan benyttes i f.eks. kamera som kun tar i mot den "store" typen memorystick.

 

Pro sier bare noe om minnehastigheten. På mitt Sony T3 kamera, får jeg kun filmet video i høyeste kvalitet når jeg bruker Pro minnebrikke. Kjører jeg vanlig duo ( ikke duo pro), så sier kameraet fra og tillater filming kun på lavere kvalitet.

du skal nok lete lenge for å finne msd kort med mer kapasitet enn 128MB, og samt både duo pro og duo har en størrelse på 20x31x1.6mm, eneste adapterne jeg har sett er for å kunne bruke duo kort i de gamle memory stick enhentene.

 

minne hastighetene på vanlig duo og duo pro vet jeg ingen ting om, men vet du får duo pro i en "high speed" utgave som skal være enda raskere enn de "vanlige" duo pro.

 

Hvorfor du i hele tatt skriver dette, lurer jeg på. For det er jo akkurat det samme jeg har skrevet. Prøvd i hvertfall :) Jeg har ikke nevnt noe minnestørrelse ser du..

 

Men det jeg oppdaget var at du også mente det samme i det første innlegget angående duo vs due pro. Så da er vi jo enig.

 

Og JA, Pro er raskere enn ikke-Pro.

Endret av Pantheon
Lenke til kommentar
Har nå bestilt mobilen fra Siba.no, men frykter at jeg nå skal være så uheldig at jeg nå finner den i en lokal butikk. Er det mulig å trekke bestillingen hos Siba da? I så fall hvordan?

Angrerett er flott vettu.

 

Du kan i utgangspunktet ikke avbestille den, men du kan returnere den når du har mottatt den.

De fleste butikker lar deg allikevel avbestille for å spare tid og penger.

Lenke til kommentar
Nå står min også på lading kjøpte fra computercity for 3790 uten abb

Hvor mange timer bør den lades?

Har hørt at det er rundt 12-16 timer. 16 timer er vel det vanlige. Har ikkje heilt sjønt kvifor, for batteriet er jo fulllada etter berre eit par tima... :dontgetit:

 

Kanskje det er noko sånn som med at du ikkje skal bade før 1 time etter du har ete :p

Lenke til kommentar
Nå står min også på lading kjøpte fra computercity for 3790 uten abb

Hvor mange timer bør den lades?

Har hørt at det er rundt 12-16 timer. 16 timer er vel det vanlige. Har ikkje heilt sjønt kvifor, for batteriet er jo fulllada etter berre eit par tima... :dontgetit:

 

Kanskje det er noko sånn som med at du ikkje skal bade før 1 time etter du har ete :p

Såpass lenge ja... tror min blir full ladet om ca 1 times tid.

For lese bruksanvisningen hva det står der..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...