Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Ble svimmel av v/w debatten her men - hehe... Er veldig enig med deg crazy, det kuleste med 3G er definitivt videotelefoni, og det er ikke veldig utbredt, og ganske for j...... dyrt. Tror ikke UMTS blir så stort i Norge i 05, men kanskje neste år, når prisene blir billigre? Men så noe matnyttig (?). Innen 2006 kommer det 4 gb minnekort til W800, da snakker vi om like mye minne som ipod mini da. Endret 1. mars 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Noen som vet om K750i og W800i støtter visning av vanlige internett-sider? K700 klarer jo å se mange vanlige http sider men den funker jo ikke noe særlig går ikke ann å velge linker og siden blir ikke tilpasset tlf's skjerm. håper de har forbedret dette. de burde brukt Operas SSR feks. Endret 1. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 K750i er fortsatt ikke på de norske SE sidene.... Kanskje den ikke kommer? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 K750i er fortsatt ikke på de norske SE sidene....Kanskje den ikke kommer? SE har vel ikke akkurat vært de kjappeste til å legge ut produktene på alle de internasjonale sidene? Er ihvertfall det jeg husker fra et år eller to tilbake. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 K750i er fortsatt ikke på de norske SE sidene....Kanskje den ikke kommer? SE har vel ikke akkurat vært de kjappeste til å legge ut produktene på alle de internasjonale sidene? Er ihvertfall det jeg husker fra et år eller to tilbake. Stemmer sikkert det, men det er jo litt rart at W800i, K300i og J300i er der, men ikke K750i... Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Hehe! Lite dillemma der ja... jeg kommer til å si v åttehundre da... Bommert av SE de har no over 20 bokstaver å velge imellom Og i'en er vel bare en betegnelse for at det er Europa versjonen.. Synest å huske at kina versjonen var en c, altså W800c vet ikke helt, men tror kanskje w'en står for Walkman? hvis dette er faktum, er det ikke bommert av SE Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Hehe! Lite dillemma der ja... jeg kommer til å si v åttehundre da... Bommert av SE de har no over 20 bokstaver å velge imellom Og i'en er vel bare en betegnelse for at det er Europa versjonen.. Synest å huske at kina versjonen var en c, altså W800c vet ikke helt, men tror kanskje w'en står for Walkman? hvis dette er faktum, er det ikke bommert av SE Bommert blir det vel uansett om ingen uttaler navnet likt. hvorfor kalle det Walkman? Høres 80-tallsaktig ut. Sony henger for mye igjen på gamle storhetsprodukt(er) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 altså hvor vanskelig er det å bytte modellen til navn? jeg kommer til å kalle k750i for clara fremover istede for kå-sjuhundrefemti-i. hvorfor ikke døpe w800i til "Sarah" ?? genialt eller hur? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 sier bare kåsjufemti jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Telefonen K750i Virker Ganske ra, men Rimelig pris på den, 400 Eoro tilsvarer vel ca 4000 + Den har jo et stort minus siden den ikke har støtte før 3G som mulig ikke vil bli så utbredt, men det vil minske en liten glede ved denne telefonen.. For dere som ikke har prøvd 3G så er det faktisk helt rått, men dog noe tregt da Omy Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Men så noe matnyttig (?).Innen 2006 kommer det 4 gb minnekort til W800, da snakker vi om like mye minne som ipod mini da. Innen Q3 2006 kommer det harddisk baserte mobiler og da snakker vi om 5-10GB Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 sier bare kåsjufemti jeg gjør det du Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Men så noe matnyttig (?).Innen 2006 kommer det 4 gb minnekort til W800, da snakker vi om like mye minne som ipod mini da. Innen Q3 2006 kommer det harddisk baserte mobiler og da snakker vi om 5-10GB Hvor har du sett leste dette? Hvis det er fakta så kan vi faktisk se for "Ipod Telefoner" Men der har vi et dilemma.. Trenger du virkelig så mye plass på en telefon? Mitt svar er enkelt og greit NEI.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Innen 2006 kommer det 4 gb minnekort til W800, da snakker vi om like mye minne som ipod mini da. 4 GB kommer i Mars, kommer til å koste rundt 900 Dollar. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 For dere som ikke har prøvd 3G så er det faktisk helt rått, men dog noe tregt da Eneste fordelen med 3G er jo at det er raskt, så om det er noe tregt, så er det jo ubrukelig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) det har allerede kommet en tlf på det asiatiske markedet med den 1,5GB mini hardisken som var med på de tidligste harddisk baserte mp3 spillerne av liten størrelse ala iP Mini. jeg for min del trenger ikke så mye plass, men hvem vet hva man kan trenge av plass om en par år foresten er det bare meg eller er K750 sin skjerm litt fysisk større iforhold til K700 sin ? Endret 1. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 For dere som ikke har prøvd 3G så er det faktisk helt rått, men dog noe tregt da Eneste fordelen med 3G er jo at det er raskt, så om det er noe tregt, så er det jo ubrukelig. Når jeg bruker ordet tregt så vil jeg påpeke at det er ment ved Videokonferangser, Bildet hakker, men Overraskende bra.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Men så noe matnyttig (?).Innen 2006 kommer det 4 gb minnekort til W800, da snakker vi om like mye minne som ipod mini da. Innen Q3 2006 kommer det harddisk baserte mobiler og da snakker vi om 5-10GB Hvor har du sett leste dette? Hvis det er fakta så kan vi faktisk se for "Ipod Telefoner" Men der har vi et dilemma.. Trenger du virkelig så mye plass på en telefon? Mitt svar er enkelt og greit NEI.. Les du nyhets"greiene" til amobil for en 2-4mnd tilbake. Der skal det stå noe. K750i og W800 bruker CMOS-brikke noe jeg merket i første blikk da jeg så dissebildene. Men, autofokus'en funker fett http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam...es/DSC00070.htm Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) skjermen til K700 er på 1.8", slik som K750, og W800. Her er forresten et bilde av K750 i sølv. Endret 1. mars 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ser at flere har problemer med å uttale navnet W800i, jeg selv kommer til å kalle den for Walkman 800i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå