Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Mye kjafs her om tilgjenelighet om denne mobilen, og jeg kan forstå det...men litt kjedelig i lengden, så jeg kommer med et par tilbake mld om denne mobilen

 

Kamera knappen lyser opp når man går over i kamera modus (dvs skyver dekselet til siden)

led lyset er visst virkelig sterkt og bra, godt tegn.

 

Virker som om SE har gjort leksa si denne gangen.

De har fikset SMS tonene (egenkomponerte)

fikset full skjerm bilde og video, og man kan aktivisere høytaleren under samtale ved kun å trykke på venstre knapp, små ting kanskje men i i daglig bruk stor forskjell!

:love:

har du den så legg inn litt info i denne tråden da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var oppe å hentet min K750i på siba nå i ettermidag, den er snart ferdig oppladet og jeg kommer nok til å leke litt med den i kveld.

 

Vidunderlig er følelsen av å ha den i hånden (vel, er det ikke alltid det med ny mobil ;-)

Hvilken Siba?

Siba på Furuset i Oslo, de stablet en 5-10 stk. bak disken når jeg betalte min!!

 

retro...

SHIT! HVOR ligger den? ved IKEA et eller annet sted?? Men f, den koster sikkert 500 mer enn på netshop da, de får inn i morgen.. Dersom jeg ikke får sporingsnummer av netshop før onsdag, bestiller jeg hos komplett... de har jo noen. Grunnen til at jeg ikke bestiller der først, er fordi jeg har gode erfaringer med netshop...

På Furuset, like ved den bensinstajonen(Statoil)

Lenke til kommentar
Hehe, ja. Småting som er fint blir fikset.

 

Velkommen etter SE :)

Ganske patetisk kommentar Arehei... hva hentyder du?

At Nokia er flinke til å lytte til sine kunder?

At de er først med det siste?

At de har øye for "detaljer" og legger ned mye arbeid i å lage sine unike mobiler?

Jeg svarer nei på alle tre, og ber deg droppe slike "velmenende" Nokia fanboys kommentarer!

 

Har du ikke annet å komme med får du heller la vær å poste-ok?

:realmad:

 

Crazy - Nei har den om la oss se, 12 timer ca - ingen personlige kommentar eller bilder før den tid dessverre.

Lenke til kommentar
Crazy - Nei har den om la oss se, 12 timer ca - ingen personlige kommentar eller bilder før den tid dessverre.

kan i det minste kommentere åssen knappene på den er?

Er dem behagelig å taste på?

Fælt å ivrig da... har den ikke før om 12 timer sier jeg jo...

:thumbup:

Etter det jeg har hørt har de heldige eierne av K750 vært meget fornøyd med tastene, og det er etter folk som har hatt/brukt K700, som hvertfall jeg personlig synes det er meget bra taster på.

Spesielt joysticken har fått mange lovord.

Selvom det er enkelte eksemplarer på første forsending som det er noe tull med, joysticken står visstnok ikke i sentrum, pass på det folkens!

Lenke til kommentar
Crazy - Nei har den om la oss se, 12 timer ca - ingen personlige kommentar eller bilder før den tid dessverre.

kan i det minste kommentere åssen knappene på den er?

Er dem behagelig å taste på?

Fælt å ivrig da... har den ikke før om 12 timer sier jeg jo...

:thumbup:

Etter det jeg har hørt har de heldige eierne av K750 vært meget fornøyd med tastene, og det er etter folk som har hatt/brukt K700, som hvertfall jeg personlig synes det er meget bra taster på.

Spesielt joysticken har fått mange lovord.

Selvom det er enkelte eksemplarer på første forsending som det er noe tull med, joysticken står visstnok ikke i sentrum, pass på det folkens!

Beklager misforstod...! trodde du hadde dem, thanks anyway:) :blush:

Lenke til kommentar
Hehe, ja. Småting som er fint blir fikset.

 

Velkommen etter SE :)

Ganske patetisk kommentar Arehei... hva hentyder du?

At Nokia er flinke til å lytte til sine kunder?

At de er først med det siste?

At de har øye for "detaljer" og legger ned mye arbeid i å lage sine unike mobiler?

Jeg svarer nei på alle tre, og ber deg droppe slike "velmenende" Nokia fanboys kommentarer!

 

Har du ikke annet å komme med får du heller la vær å poste-ok?

:realmad:

 

Crazy - Nei har den om la oss se, 12 timer ca - ingen personlige kommentar eller bilder før den tid dessverre.

Skjønner ikke helt hva som er problemet? Har jeg skrevet _noe_ av det du skriver der? Har jeg i det hele tatt nevnt Nokia? Har jeg kritisert SE? Nei og nei og nei.

 

Jeg roset SE for å nå la brukerne enkelt bytte til høyttaler, og kunne bruke egne meldingslyder. Dette har andre mobiler kunnet i lang tid.

 

Vær litt mer forsiktig med dine påstander og personbeskrivelser er du grei.

Lenke til kommentar
Støtter K750 duo og pro duo?

Ja.

Hva er forskjellen på dem?

Duo er opp til 128MB mens pro er fra 256 til 2GB

Det er vel noe feil.

 

Due er vel den minste utgaven av Memorystick, den som brukes i K750i og nyere Sony kompaktkamera. Kjøper man duo, følger det som regel med en adapter som gjør at kortet også kan benyttes i f.eks. kamera som kun tar i mot den "store" typen memorystick.

 

Pro sier bare noe om minnehastigheten. På mitt Sony T3 kamera, får jeg kun filmet video i høyeste kvalitet når jeg bruker Pro minnebrikke. Kjører jeg vanlig duo ( ikke duo pro), så sier kameraet fra og tillater filming kun på lavere kvalitet.

Lenke til kommentar

Det at jeg debatterer med bmwm3 skal ikke påvirkes av å være moderator, bare så det er klart. Brukere skal også skrive til meg som til en hvilken som helst annen bruker. Moderatorrollen min har ingenting med det her å gjøre :)

 

Og så går vi tilbake til å diskutere saken :)

Lenke til kommentar

ON TOPIC PLEASE !!.

 

Herregud. La folk få mene hva dem vil ikke vits i å henge seg oppi det.

 

Siba Furuset ligger forresten rett ved siden av SMART CLUB ved alnabru. Bare kjør et par kilometer forbi så er du der rett rundt svingen.

 

Men seriøst har de fått inn K750 der ?? Jeg ringte dem for 5 timer siden og da sa dem at de ikke hadde fått inn noen. Kanskje datasystemet dems er treigt ? What do I know lizzzzzzzom.

 

Si ifra når de får inn denne med Netcom Youngtalk til en billig penge a. Siba går den for 2290 med Young Talk. Gleder meg :dribble::thumbup:

Lenke til kommentar

Det er tydlivis MANGE forskjellige beskjeder som flyr frem og tilbake... Men det virker som uansett hvilket svar du får fra butikker du ringer, så kan den butikken overraskende få mobilene to timer senere... Tror ingen er til å stole på før den faktisk er sendt eller at du har den i handleposen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...