Manhatten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Er det noen som vet om Komplett har fått inn det første partiet som skulle komme 21.5? Edit: skrivefeil Endret 22. mai 2005 av skjesp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 man kan filme uten begrensning og det er jeg sikker på at jeg har lest. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 man kan filme uten begrensning og det er jeg sikker på at jeg har lest. Dette kommer jo fra en som faktisk sitter med mobilen i hånda da. Men det er skuffende.... Helt klart. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 100 meldinger i SMS-minnet er seriøst for lite og for min del et godt argument for å droppe kjøp av denne telefonen. Rett og slett helt ubrukelig! D500 har 200 og heller ikke dette er godt nok! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har fått det "bekreftet" HER at man kan skru av kameralyden ved å sette telefonen på lydløs. Edit: HER er det enda en interessant tråd om k750i. Dårlig gjort at danskene har fått den før oss Edit2: Tror aldri jeg har gledet meg så mye til å få en ny telefon! Disse to danske trådene fikk meg bare enda mer lyst på den. Vil ha den nååååå! Jeg leser på den siden at man kun kan ta opp video i 10 sec! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Min K750i har SW versionR1A044.. og jeg kan da optage video uendeligt... eller så længe der er hukommelse tilbage.. husk at sætte den til "Video i høj kvalitet"! Virker som de ikke er helt enige..... Edit: Ahh, der kan man bare se. Den kan godt optage mer end de 10 sec. Jo det fant han det ut Den kan filme uendelig! Det var da enda godt! Endret 22. mai 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er det ikke like greit at vi finner ut av det selv når vi har dem, det er tross alt ikke lenge til. men jeg syns det er veldig stort minus om det ikke skulle gå ann å filme mer enn 10sek. Og jeg retter opp min egen feil, var jeg som ikke var obs nok da jeg testet k750i. jeg sa at fotomodusen ikke dekker hele skjermen, men det ser ut som det gjorde allikevel. og det må tyde på at jeg hadde lav oppløsning på akkurat den k750i jeg testa ut. no hard feelin's guys?? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) D500 kan ha mer enn 200 meldinger, men hvis du får ny melding etter de 200, maser den om at man må snart slette noen meldinger... Har 223 meldinger nå Endret 22. mai 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 D500 kan ha mer enn 200 meldinger, men hvis du får ny melding etter de 200, maser den om at man må snart slette noen meldinger... Har 223 meldinger nå Jøss, det visste jeg ikke. Sletta akkurat alle meldingene, men skal teste dette når jeg igjen mottar over 220 stk. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva er poenget med at dere gneller over at den ikke tar med enn 100 meldinger...?? Trenger dere virkelig mer enn 100 meldinger..?? Det vil si at dere sitter her og sier at dere går tilbake til melding 58 f eks og skal lese den for den er helt spesiell?? Av egen erfaring så skjer ikke dette, du har kansje 50 meldinger på mobilen men hvor ofte gidder du og bla opp en spesiell melding. Med de 10 første gjør man kansje det men du gidder jo ikke og leite fram en annen langt inne alt rote. SÅ slutt og gnell over det, herregud dere har jo brukt 2 sider på og diskutere det. Start heller med og diskuter mobilens egenskaper, det er det vi vil høre. Å må si jeg ble skremt av han som sa den ikke taklet mer enn 10 sek, men det ville bli for dumt. Tok tiden på en video snutt som det ble lagt en link ut på her og der varte filmen mer enn 20sek. Så uendelig kan den ja, takk og lov I morra henter jeg min, å som jeg gleder meg!! Herregud som jeg gleder meg!! Tror aldri jeg har gledet meg så mye som dette før for en tlf, mulig et nintendo spill når jeg var mindre men dette. Wow! hehe Neste uke blir en knall uke folkens! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 10 sekunder maks videoopptak er tullprat, har selv lastet ned flere videoklipp filmet med k750i som varer i godt over 10 sekund, tror det ene var nærmere 40 sekunder. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) BanAnus: Du har ikke tenkt over at folk har forskjellige behov? Så slutt å whine over noe du ikke synes er viktig, kanskje det er viktig for andre. Endret 22. mai 2005 av Simen_1987 Lenke til kommentar
a85 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva er poenget med at dere gneller over at den ikke tar med enn 100 meldinger...?? Trenger dere virkelig mer enn 100 meldinger..?? Det vil si at dere sitter her og sier at dere går tilbake til melding 58 f eks og skal lese den for den er helt spesiell?? Av egen erfaring så skjer ikke dette, du har kansje 50 meldinger på mobilen men hvor ofte gidder du og bla opp en spesiell melding. Med de 10 første gjør man kansje det men du gidder jo ikke og leite fram en annen langt inne alt rote. SÅ slutt og gnell over det, herregud dere har jo brukt 2 sider på og diskutere det. Start heller med og diskuter mobilens egenskaper, det er det vi vil høre. Å må si jeg ble skremt av han som sa den ikke taklet mer enn 10 sek, men det ville bli for dumt. Tok tiden på en video snutt som det ble lagt en link ut på her og der varte filmen mer enn 20sek. Så uendelig kan den ja, takk og lov I morra henter jeg min, å som jeg gleder meg!! Herregud som jeg gleder meg!! Tror aldri jeg har gledet meg så mye som dette før for en tlf, mulig et nintendo spill når jeg var mindre men dette. Wow! hehe Neste uke blir en knall uke folkens! Er du sikker på at du får den i morgen? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 D500 kan ha mer enn 200 meldinger, men hvis du får ny melding etter de 200, maser den om at man må snart slette noen meldinger... Har 223 meldinger nå Jøss, det visste jeg ikke. Sletta akkurat alle meldingene, men skal teste dette når jeg igjen mottar over 220 stk. Jeg kan også bekrefte dette... Fikk beskjed nå om fullt minne ved rundt 225 meldinger. (Pluss de som ligger som mms meldinger) Jeg stiller meg også i den gruppen som irriterer meg over begrensninger på antall meldinger. Alltid irriterende når den maser om at minnet er fullt, det kunne heller vært feks en advarsel om at mange meldinger i innboksen kan senke ytelsene på telefonen. Lenke til kommentar
a85 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Melder meg inn jeg også! er sykt irriterende! Spesielt når jeg er vandt med P900! Men leste dere innlegget mitt om å mase på SE om dette? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Men leste dere innlegget mitt om å mase på SE om dette? Tror det serriøst er lite å tjene på å mase... Tror du ikke SE taper milioner/dagen på forsinkelsene? Jeg tror de vil at mobilene skal ha nådd oss like mye som vi vil... Dessuten: Jo fortere de får lansert den, jo flere folk som kjøper den før Nokia eller samsung går ut med "neste generasjons" mobil. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva er poenget med at dere gneller over at den ikke tar med enn 100 meldinger...?? Trenger dere virkelig mer enn 100 meldinger..?? Det vil si at dere sitter her og sier at dere går tilbake til melding 58 f eks og skal lese den for den er helt spesiell?? [...] SÅ slutt og gnell over det, herregud dere har jo brukt 2 sider på og diskutere det. Jo, du skjønner, noen av oss har behov for å ha en del meldinger inne! Selv har jeg til en hver tid ca. 30-40 meldinger bare i utboksen av forskjellig slag. Småting som boknavn, sidetall, internettadresser og sanger jeg må skaffe meg. Ting jeg må huske, men ikke gidder å bruke notat/memo/kalender til. Jeg begynner å merke starten på en viss innstilling her, personer som har "lagt pengene på bordet" er totalt uinteressert i å høre om det negative! Lenke til kommentar
a85 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Men leste dere innlegget mitt om å mase på SE om dette? Tror det serriøst er lite å tjene på å mase... Tror du ikke SE taper milioner/dagen på forsinkelsene? Jeg tror de vil at mobilene skal ha nådd oss like mye som vi vil... Dessuten: Jo fortere de får lansert den, jo flere folk som kjøper den før Nokia eller samsung går ut med "neste generasjons" mobil. Jeg mente mase om ny firmware med støtte for flere SMS'er Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg sendte mail til en se dev med ønske om det for ett år siden ang k700 Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dersom lagerbeholdningen til Elkjøp er til å stole, så er telefonen på lager hos min lokale Elkjøp-butikk. Webprisen hos Elkøp er lik Komplett sin pris: 3494.-. Er det noen som vet hva Elkjøp tar for denne tlf. uten abb. over disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå