Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på k700 blir den borte hvis du slår på meeting profilen.

Bare på gammel firmware. Altså, dette er en bug som er fikset på nye K700i'er.

ok men det funker på min med R2AE033. men det kan hende det er pga at jeg fikk den oppgradert med norsk T9 da, så da ble det kanksje ordnet i samme slengen.

Lenke til kommentar
Er delvis enig.

Å holde minnet nede holder tregheten borte. Har max 220 meldinger på min nåværende d500. Tar 2 sekunder å slette alle. Hva er problemet?

Pointet mitt også, det med treghet mener jeg. Problemet kommer først når du ikke skal slette alle, men slette alle unntatt ett par feks.. Uansett, min personlige mening: Jeg tar det ikke så tungt om den ikke kan ta mer enn 100 sms. Grunnen til at jeg spurte er at jeg har sett at flere her og på esato.com vektlegger det..

På D500 kan man beskytte de meldingen man ikke ønsker å slette.

håper det er sånn på K750 også.

Om det er kameralyd på den, så klikker jeg!!!

Lenke til kommentar

Ang. kameralyden, så på noen filmer som bmwm3 hadde postet her, der var det en stille, sexy kameralyd uten det store smellet som finnes i K700 f.eks.

Hvis noen tror det går an å slå av kameralyden, bare glem det... er faktisk ganske viktig at den er der for å unngå overvåking, folk som tar bilder av andres rumper på gata ol.

Er forbudt ved lov i de fleste land...

Lenke til kommentar
Hvis noen tror det går an å slå av kameralyden, bare glem det... er faktisk ganske viktig at den er der for å unngå overvåking, folk som tar bilder av andres rumper på gata ol.

Rart det er så viktig når de fleste andre kameramobiler ikke har denne lyden da.

Er vel derfor de slipper ulike modeller i ulike områder også, nettopp så man kan implementere slike ting i enkelte markeder. I Norge er det derimot ubrukelig.

Lenke til kommentar
Rart det er så viktig når de fleste andre kameramobiler ikke har denne lyden da.

Mesteparten av "bra" telefoner, som har kommet nå i det siste har dette. Det er så vidt jeg vet en lov om at man ikke skal kunne bli "snikfotografert" i forskjellige land, derfor ble denne lyden tatt i bruk.. Telefoner før denne loven har ikke.

Lenke til kommentar

Snakket med Klart Svar i Ålesund sentrum i dag. De sa at leverandøren deres fikk inn et parti i dag, og at de skal være hos Klart Svar mandag eller senest tirsdag. Men de sa også at mange hadde forhånsbestilt den hos dem, så de forsvant nok fort ut igjen..

Lenke til kommentar
Leste akkurat på esato.com at det er en kamera lyd på den. Den fjerner man ved å sette den på møte profil...

Da var det løst;)

-totto

De fjerna den muligheten raskt på k700 da.

Det må vel være et bevisst valg denne gangen? De kan jo ikke klare å gjøre den feilen på den her også? Ihvertfall digg hvis det er mulig å bare sette den på møte!

Lenke til kommentar

Ser argumentet for at folk kan snikfotograferes uten lyd. Men så lenge dette ikke er påbudt i flere land enn det er, skjønner jeg ikke at det skal være umulig å slå av kameralyd. Det kommer jo tross alt mange telefoner som ikke lager lyd når det blir tatt bilde. Lyden på k700i er jo ekstremt høy og stygg, skjemmes hver gang noen tar bilde med en slik en, og nesten en grunn til å ikke kjøpe :p

Synes også at jeg leste noe om at de nyeste firmware til k700i hadde mulighet til å fjerne kameralyd som på de gamle? correct me if I'm wrong, jeg har ikke testet dette, og har ikke gått ryktet etter i sømmene :)

Lenke til kommentar
k750 tar litt skarpere bilder med litt mer naturtro farger ellers er det ikke så mye å juble for. :p

HÆÆÆÆ ER DU LOST ELLER !!??

Se på bildene a !!. Det er jo HUGE FORSKJELL. Mye Skarpere og mye mer NATURTROE bilder.

Nei nå gleder jeg meg til jeg får meg k750i :thumbup::dribble:

VERY VERY GOOD QUALITY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...