Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 da sier jeg velkommen Panasonic, og alle andre mobiler som har noe spennende på lager... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 da sier jeg velkommen Panasonic, og alle andre mobiler som har noe spennende på lager... Panasonic har jo solgt en del i dette landet de. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Solgt endel Panasonic...vel, men la oss holde oss til topic'en da. Noen flere bilder, dette er tatt av K750. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er den knappen rett over joysticken på K750i? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er den knappen rett over joysticken på K750i? Tror det er sånn at K750i støtter multi-tasking så jeg tror den knappen er til å velge mellom åpne programmer. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Et siste spørsmål fra meg: Bruker K750i og W800 CCD-(?) eller CMOS-linse Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Hehe! Lite dillemma der ja... jeg kommer til å si v åttehundre da... Bommert av SE de har no over 20 bokstaver å velge imellom Og i'en er vel bare en betegnelse for at det er Europa versjonen.. Synest å huske at kina versjonen var en c, altså W800c Endret 1. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og i'en er vel bare en betegnelse for at det er Europa versjonen.. Synest å huske at kina versjonen var en c, altså W800c i'en står for International. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Sprø ide: Hva med å bare uttale w slik det skal uttales? Endret 1. mars 2005 av SumSar Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Ser ikke helt problemet. Hvis du kaller mobilen for noe annet enn dobbeltve - åttehundre - i , så kaller du den jo feil navn. Når du kaller den feil navn er det da ikke rart at den kan forveksles. Om jeg kaller min 7610 for sekstisekstretti så skjønner jeg at folk tror jeg snakker om Nokia 6630 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Begge bruker CMOS. Den knappen over joysticken er en knapp som (K750) brukes til å komme tilbake til den siste brukte applikasjonen, spill evt annet... På W800 er det snareveien til musikken. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Og i'en er vel bare en betegnelse for at det er Europa versjonen.. Synest å huske at kina versjonen var en c, altså W800c i'en står for International. Ok... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Har et lite spørsmå om W800i. Om du ikke uttaler i`en, hvordan vet du da forskjellen på V800 og W800(i)? Du uttaler jo V800 ve åttehundre, men hva med W800? dobbeltve åttehundre? Du ville uttalt den på lik måte som V800. Hvorda skal vi vite forskjellen? Ser ikke helt problemet. Hvis du kaller mobilen for noe annet enn dobbeltve - åttehundre - i , så kaller du den jo feil navn. Når du kaller den feil navn er det da ikke rart at den kan forveksles. Om jeg kaller min 7610 for sekstisekstretti så skjønner jeg at folk tror jeg snakker om Nokia 6630 Det er ikke helt rett du.. En i klassen min heter Werner.. Og det uttalest Verner.. Hadde blitt litt ''rart'' med dobbeltverner.. Samme som BMW.. uttales BMV.. Så du kan ikke si at det blir feil... I hvor mange sammenhenger sier du dobbeltv? Endret 1. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er ikke helt rett du.. En i klassen min heter Werner.. Og det uttalest Verner.. Hadde blitt litt ''rart'' med dobbeltverner.. Samme som BMW.. uttales BMV.. Så du kan ikke si at det blir feil... I hvor mange sammenhenger sier du dobbeltv? om du skulle stave Werner, hadde du begynt med å si ve da? eller dobbeltve? Er ikke så mye å blande BMve med er det vel? Telefonen heter W800, sier du V800 så sier du feil. Spørs om begge to blir å finne i butikkene i norge da, var jo lite forskjell på dem. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Det er ikke helt rett du.. En i klassen min heter Werner.. Og det uttalest Verner.. Hadde blitt litt ''rart'' med dobbeltverner.. Samme som BMW.. uttales BMV.. Så du kan ikke si at det blir feil... I hvor mange sammenhenger sier du dobbeltv? om du skulle stave Werner, hadde du begynt med å si ve da? eller dobbeltve? Er ikke så mye å blande BMve med er det vel? Telefonen heter W800, sier du V800 så sier du feil. Spørs om begge to blir å finne i butikkene i norge da, var jo lite forskjell på dem. 1. Om jeg skulle ha stavet det, hadde det blitt dobbeltv. 2. Hva så om det ikke er så mye å blande BMW med.. Det blir feil fordi 3. Jeg kommer til å uttale den v-åttehundre... Samma f*** (eller...) Men ferdig med den saken... Edit: Når jeg har tenkt over det, og prøvd å si dobbeltv-åttehundre et par ganger, kommer jeg frem til at det høres riktig ut, og går fint an å si Endret 1. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) må nok ratt kalle den dobbel v 800 ja. men jeg sier både be emm v og v800 for det.. gammel vane. men begge var merkelig at ingen av dem har EDGE når de blir så dyre og K750i er proff tlf. Endret 1. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 må nok ratt kalle den dobbel v 800 ja. men jeg sier både be emm v og v800 for det.. gammel vane. men begge var :dribbel: merkelig at ingen av dem har EDGE når de blir så dyre og K750i er proff tlf. Er EDGE så viktig for folk da? Laste ned ringetoner raskere ? :!: Folk flest bruker telefonene sine bare til tullball og da trenger man verken EDGE eller 3G, er nå min oppfatning. De fleste som kommer i butikken og spør etter 3G telefoner vet ikke engang hva 3G er, de bare vet at det er lurt å ha. De fleste som kommer og diskuterer 3G derimot, bestemmer seg for å vente med ny mobil til det kommer noe nyttig å bruke 3G til. Dessuten er det svinedyrt for tida, selv med telenors "tilbud" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) nei det er ikke viktig for meg jeg bruker nesten aldri gprs, så det bryr meg veldig lite, bare presiserte det siden det er ment å fære en proff tlf med det meste av ny teknologi. har heller ikke noe lyst på 3G tlf enda, for jeg har ikke noe bruk for det og det er vel svinedyrt nå. om et års tid eller noe derimot da kanskje. Endret 1. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som vet om K750i og W800i støtter visning av vanlige internett-sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå