Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en feature, ikke en bug.

Jeg vet det er er standard greie, og ikke en bug....

:p

Fikk bekreftet et par spm ang hvordan det er å knipse bilder med K750 hvertfall.

- Når man skal ta et bilde er det bare å skyve dekselet fra linsen og man er i kamera modus, klar til å knipse bilder-elegant!

- Man kan velge mellom å se bilde horisontalt eller vertikalt (etter å ha tatt det), horisontalt er bilde på HELE skjermen, mens vertikalt ikke.

- Viewfinder er 100%

:thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet et par spm ang hvordan det er å knipse bilder med K750 hvertfall.

- Når man skal ta et bilde er det bare å skyve dekselet fra linsen og man er i kamera modus, klar til å knipse bilder-elegant!

- Man kan velge mellom å se bilde horisontalt eller vertikalt (etter å ha tatt det), horisontalt er bilde på HELE skjermen, mens vertikalt ikke.

- Viewfinder er 100%

:thumbup:

altså...akkurat som på Sony Ericsson s700i .....

Lenke til kommentar

En liten ting jeg lurer på; Hvorfor bryr alle seg så mye om SMS minnet? Hva skal man med det? Jo mer minne man har, desto flere meldinger lar man bare ligge, og jo mer jobb blir det å slette "uviktige" sms'er når minnet er fullt.. Just wondering:p

Ellers, ingen her som har fått kloa i en enda?

-totto

Lenke til kommentar
En liten ting jeg lurer på; Hvorfor bryr alle seg så mye om SMS minnet? Hva skal man med det? Jo mer minne man har, desto flere meldinger lar man bare ligge, og jo mer jobb blir det å slette "uviktige" sms'er når minnet er fullt.. Just wondering:p

Ellers, ingen her som har fått kloa i en enda?

-totto

Er delvis enig.

Å holde minnet nede holder tregheten borte. Har max 220 meldinger på min nåværende d500. Tar 2 sekunder å slette alle. Hva er problemet?

Lenke til kommentar

Dette har vært en viktig ting for meg helt siden jeg bestemte meg for denne mobilen, jeg går over fra P900 som det er plass til mange tusen meldinger på, til K750i og får nå vite at det kun er plass til 100 SMS og at de ikke visste om fremtidige firmware oppgraderinger ville endre på dette.

Synes en mobil med så mye minne måtte kunne ha mulighet for ubegrenset lagring av også tekstmeldinger til minnet tok slutt. Noen som klarer å hacke firmwaren? :p

Lenke til kommentar
Er delvis enig.

Å holde minnet nede holder tregheten borte. Har max 220 meldinger på min nåværende d500. Tar 2 sekunder å slette alle. Hva er problemet?

Pointet mitt også, det med treghet mener jeg. Problemet kommer først når du ikke skal slette alle, men slette alle unntatt ett par feks.. Uansett, min personlige mening: Jeg tar det ikke så tungt om den ikke kan ta mer enn 100 sms. Grunnen til at jeg spurte er at jeg har sett at flere her og på esato.com vektlegger det..

Lenke til kommentar
Nå begynner det å bli litt dummt :p Kameralyden??? hva i all verden har den å si?? Du kan helt sikkert skru den av også!

Hva får deg til å tro at man kan slå den av? Man kan jo ikke det på forgjengeren, K700i altså.

Lenke til kommentar
Nå begynner det å bli litt dummt :p Kameralyden??? hva i all verden har den å si?? Du kan helt sikkert skru den av også!

Nei, du kan velge mellom noen forskjellige lyder, men ikke skru den av... Akkurat som på k700 der lyden var ganske høy og man dermed kvier seg litt for å ta bilder i stille omgivelser. Dette har heller ingen ting med snikfotografering av fjortisser, men til eksempel hvis man er på en utstilling der det er helt tyst. DaVinci har jo klart å få vekk lyden på k700, kommer de til å gjøre det på k750 også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...